Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi (aikuisen) pyörän turvaistuimessa?

Vierailija
07.05.2010 |

Minkä ikäistä vielä kuljettaisitte aikuisen pyörän tarakalla turvaistuimessa? Onko 5-v. jo liian iso? Muistaakseni istuimissa suositus on 6-vuotiaaksi asti. Ne istuimet tuntuu musta jotenkin vauvamaisilta 5-vuotiaalle, mutta kun lapsi ei vielä osaa ajaa ilman appareita, niin itse polkien jää kyllä pyöräretket tosi tyngiksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä 5v tyttö alkoi jo tuntua painavalta ja heiluttaa tasapainoa sen verran, että sanoin loppukesästä että on viimeinen kerta. Sopivasti oppi sitten ajamaan itse pyörällä vähän ennen kuin täytti 6v. Mutta yksi tuttu kuljetti vielä koululaistakin, kun oli hyvin pienikokoinen eikä hänellä ollut autoa.

Vierailija
2/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarakalle laitettavissa tietty painavampikin menee, jos siis on sellanen kunnon tarakka. Tarakka=tavarateline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 18-20kg on minusta jo aika painava lastenistuimessa. istuin jää niin ylös että ajamisesta tulee epävarmaa lpasen heiluessa ja ainakin minulla oli hankaluuksia jaksaa edes nostaa lapsi tarpeeksi korkealle jotta saan hänet penkkiin kiinni.

meillä ratkaisuksi mainitsemaasi pyöräretki-ongelmaan löytyi ihqu pinkki JOPO :) jopossa on hyvä leveä tarakka jossa ainakin meidän 4-vee on osannut turvallisesti istua ja pitää itse kiinni. laitan tarakkaan pehmukkeeksi viltin kuminauhalla kiinni niin pyllykään ei puudu. olen kuskannut jopolla 10-vuotiastakin ja menee tosi mukavasti.

yksi vaihtoehto on vielä pyörän peräkärry, siitä meillä ei ole kokemuksia.

tämä menee jo OT mutta jopo on muutenkin mitä mainioin perheenäidin pyörä. lasten lisäksi tarakalla kulkevat ruokaostokset, postipaketit, jumppakassit ym. erittäin näppärästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme