Pelottaa!
Mulla ja miehellä on ollut viime vuosina vaikeaa. Nyt äskettäin ollaan puhuttu ja tilanne on ollu parempi. Ollaan lähennytty kovasti. Uskon, että molemmilla on vihdoin halu panostaa tähän parisuhteeseen ja perheeseen.
Nyt kuitenkin pelottaa, että mies petti taas lupauksensa. Mies lähti työporukalla urheilemaan töiden jälkeen ja sen jälkeen saunomaan ja syömään. Mies meni sinne autolla ja sanoi tulevansa myös autolla takaisin. Soitti kasin maissa ja sanoi tulevansa saunan ja syömisen jälkeen. Ei ole vieläkään tullut ja mua on alkanut epäilyttää, että onkin jäänyt ryyppäämään.
Miehellä on hiukan taipumusta tuollaiseen ja siksi mua pelottaa. Ei siis pelota se, että mies pettäisi tms. vaan se, että ei pidä lupaustaan tulla kotiin silloin, kun kertoi. Huomenna on yhden lapsen harrastuksen talkoot ja miehen piti mennä sinne lapsen kanssa. Lisäksi mies lähtee ensi viikolla työporukalla jonkun mökille lärväämään ja ovat siellä myös yötä. Seuraavalla viikolla on myös miehellä yli yön kestäviä omia menoja.
Eli pääsee kyllä menoihinsa, mutta nyt itse sanoi, että menee autolla, kun on niin paljon muita menoja. Tuntuu vaan niin pahalta, jos nyt mokaa tän juuri alkaneen paremman alun eikä pidäkään lupaustaan. Perään en aio soitella, mutta kello alkaa olla jo niin paljon, etten jaksa enää uskoa hänen tulevan selvinpäin "ihmisten aikaan." :(
Kommentit (3)
välillä ollut todella vaikeita aikoja rehellisyyden ja lupausten kanssa. Arki on sujunut yleensä aika hyvin, lukuunottamatta vaikeita hetkiä.
Mut nyt tosiaan lähennyttiin jo kivasti, ja olin aika luottavainen tulevaisuuden suhteen.
Mun mies ei ole kyllä koskaan rampannut baareissa riesaks asti, mutta aina kun meni, mokaili jotain. Ja sit ne muut lupausten pettämiset...
Mut äskenpä sit mies tulikin kotiin selvinpäin :))
Nyt on aika hyvä fiilis... toivotaan, että sama
meillä on mieheni kanssa samanlaista ja hän on myös lipsunut lupauksistaan ja lopputuloksena onkin se, että olen kokonaan kovettunut miehen lupauksille ja puheille. Jos tulee kotiin, kiva, mutta jos ryyppää, niin ihan sama mulle. Tuntuu, että miehen omat menot ajavat usein perhearjen edelle. Pelasta sinä avioliittosi vielä jos voit, sillä mä en enää tiedä saadaanko me pelastettua tätä millään...mä lähinnä odotan että lapset kasvaa ja saan rahaa säästöön, niin jätän mieheni sopivassa käänteessä.
Että, jos lupauksen petät, eli jäätkin baariin, niin soita heti ja kerro, niin minä lupaan, että seuraavana päivänä yritetään yhdessä hoitaa asiat ilman huutoa ja räyhäntää, mutta kerran silloin aamulla puhut suusi puhtaaksi ja se on siinä.
En tiedä voiko mies muuttua, mutta voi ainakin muuttua rehellisemmäksi, jos annat vähän normaalia enemmän anteenksi, ja kerrot miksi.
meillä on mieheni kanssa samanlaista ja hän on myös lipsunut lupauksistaan ja lopputuloksena onkin se, että olen kokonaan kovettunut miehen lupauksille ja puheille. Jos tulee kotiin, kiva, mutta jos ryyppää, niin ihan sama mulle. Tuntuu, että miehen omat menot ajavat usein perhearjen edelle.
Pelasta sinä avioliittosi vielä jos voit, sillä mä en enää tiedä saadaanko me pelastettua tätä millään...mä lähinnä odotan että lapset kasvaa ja saan rahaa säästöön, niin jätän mieheni sopivassa käänteessä.