Ei oo totta, sain tietää mieheni pettäneen ja huomenna on
ystäväni lapsen ristiäiset.
En kuullut tätä mieheltäni suoraan vaan muualta, mutta kun kysyin mieheltäni niin hän ei kieltänyt vaan myönsi, tosin sanoi myös, että katuu pettämistään ja ettei kertonut, koska tajusi virheensä ja ettei se tulisi toistumaan.
Tunteet ja ajatukset menee vuoristorataa. En vielä oikein käsitä koko asiaa enkä haluais edes uskoa todeksikaan. Toivoisin herääväni ja voivani todeta, että tämä oli vain pahaa unta.
Pahinta tässä on, että huomenna on ystäväni lapsen ristiäiset ja meidät on molemmat pyydetty kummeiksi niin sieltä ei voi olla pois, mutten todellakaan tiedä miten selviän niistä kunnialla.
En halua enkä aio tehdä hätiköityjä päätöksiä liittomme jatkon suhteen, tämä mieheni syrjähyppy paljastui niin väärään aikaan kun vaan voi. Lisäksi sunnuntaina on meille tulossa vieraita kun on äitienpäivä ja siitäkin ois jotenkin selvittävä.
Mieli tekis vaan olla kotona eikä lähteä yhtään minnekään tai tavata ketään. Ei vaan yksinkertaisesti jaksais...
Kommentit (35)
yli. Helpompi sun on olla, kun ei ihmiset arvuuttele, mitä on tapahtanut saati sitten että kohta kaikki tietää. Mäkin selvisin oman lapsen kastajaisten läpi, vaikka veljeni oli viikkoa ennen yrittänyt itsemurhaa. Vaikeaa oli, mutta toisaalta tuollaiset asiat auttaa jaksamaan, kun joutuu keskittymään ja ajattelemaan muutakin.
tasoittaisin tilanteen ja menisin punkkaan jonkun hepun kanssa. Se on ihan reilua.
tasoittaisin tilanteen ja menisin punkkaan jonkun hepun kanssa. Se on ihan reilua.
No joo, tuossa vaiheessa ihan sama mitä tekee itse näen että suhde päättyy siihen samantien kun toinen pettää. Mitä järkeä sellaisessa suhteessa on?
Itseni tunnen sen verran hyvin että ikinä en enää voisi mieheni kanssa harrastaa seksiä sen jälkeen kun kuulisin hänen pettäneen, eli se siitä silloin.
Kertoiko itse, vai miten sait selville, kun on noin pitkä aika sitten tapahtunut juttu?
ristiäisiin,, se ei vaikuta kummiuteen.
Eli jos tuntuu ettet kykene menemään, niin et mene, mutta korostat että todella haluat lapsen kummi.
No joo, tuossa vaiheessa ihan sama mitä tekee itse näen että suhde päättyy siihen samantien kun toinen pettää. Mitä järkeä sellaisessa suhteessa on? Itseni tunnen sen verran hyvin että ikinä en enää voisi mieheni kanssa harrastaa seksiä sen jälkeen kun kuulisin hänen pettäneen, eli se siitä silloin.
Rakkaus voi todella olla niin suurta ja se todella voi jäädä ainoaksi kerraksi. Nimim. kokemusta on.
Itse olin ihan sekaisin ja en pystynyt nukkumaan ym. Pärjäät varmasti ap, olet vahva nainen, mitä päätätkin!
"Mieheni Etunimi Sukunimi petti minua 8 kk sitten. Toivottavasti sinulla Etunimi Sukunimi on nyt hyvä mieli."
Sitten kun ilmoitus on julkaistu hesarissa niin jätät lehden avoimena keittiönpöydälle ja ympyröit punakynällä kyseisen ilmoituksen valmiiksi.
Jos tuosta nöyrin mielin selviää, niin silloin saattaa oikeasti katua. Jos taas ei pysty asian kanssa elämään, niin omapa on häpeänsä.
Suosittelen, että tämän tyyppinen toimintatapa leviäisi laajemmallekin. Turha teidän petettyjen on kantaa miehenne aiheuttamaa häpeää sisällänne. Kantakoot itse. Ihan reilua tuommoisen teon jälkeen.
No joo, tuossa vaiheessa ihan sama mitä tekee itse näen että suhde päättyy siihen samantien kun toinen pettää. Mitä järkeä sellaisessa suhteessa on? Itseni tunnen sen verran hyvin että ikinä en enää voisi mieheni kanssa harrastaa seksiä sen jälkeen kun kuulisin hänen pettäneen, eli se siitä silloin.
No sinä olet sinä, ap on ap. Jotkut pystyy ihan oikeasti antamaan anteeksi. Rakkaus voi todella olla niin suurta ja se todella voi jäädä ainoaksi kerraksi. Nimim. kokemusta on.
Ystäväsi voi pahoittaa mielensä tosi pahasti, on kuiteskin hänen elämäntilanteessaan tärkeä hetki. Ei siellä tarvi olla kuin lyhyt kastajaisvaihe, lähde vaikka heti sen jälkeen ilman kahvittelua pois jollain vatsatauti tms. verukkeella (jos et voi vihjaista totuutta).
Olet ystävällesi tärkeä, koska on sinut kummiksi pyytänyt. Tuollaisia tukiverkostoja tarvitset, kun ei tiedä miten sinun ja miehesi juttu etenee tulevaisuudessa.
vaan eräs tuttava puhui ns. ohi suunsa. Mieheltä kysyessäni hän myönsi pettäneensä, ei edes yrittänyt kieltää ja sanoi, että katuu sitä todella paljon.
Elämäntilanteemme oli tuolloin vaikea (sitä se on vieläkin) ja tuolloin olimme ajautumassa erilleen toisistamme, mutta onneksi kuitenkin pahimpien vaikeuksien koittaessa löysimme toisemme uudelleen ja tuon jälkeen olemme olleet toistemme tukena.
Viime yön tätä pohdin/pohdimme ja me menemme ristiäisiin yhdessä ja meistä molemmista tulee kummit. Vaikka eroaisimme niin tulemme molemmat silti olemaan tekemisissä ystäväni perheen kanssa, koska mieheni on ystävystynyt tämän ystäväni miehen kanssa ja uskon, että jos eroamme niin kykenemme silti käyttäytymään kuin aikuiset ja tulemaan toimeen keskenämme.
ap
Kertoiko itse, vai miten sait selville, kun on noin pitkä aika sitten tapahtunut juttu?
Sulla hyvä mies kelpaa vielä muillekkin. Miks mies tai nainen menee vieraisiin? Pienenä vinkkinä,keskustelkaa aina keskenänne kaikista asioista.KAIKISTA,parisuhteessa ei ole salaisuuksia,joita ulkopuolinen taho voi käyttää suhteen rikomiseen, sekä omiin tarkoituksiinsa. Minun vaimo aikoinaan tiesi kaiken jopa syrjähyppyni jo etukteen. Ei tapeltu ikinä Eletiin ja kasvatettiin lapset,näitä on sit kiva vanhana muistella.
Kuka vastuullinen mies menee vieraisiin sillon kun perhe ja vaimo tarvitsis häntä eniten???
epänormaalisti. Ihminen on erehtyväinen, mutta virheistään voi todellakin oppia.
Kuka vastuullinen mies menee vieraisiin sillon kun perhe ja vaimo tarvitsis häntä eniten???
miehestä oli tuntunut, että ehkä jossain on jotain parempaa kuin ap, ja halusi kokeilla, onko näin. Mitäs sitten jos joskus taas tulee sellainen fiilis, että tämmöstäkö tämä elämä on, eikö oo mitään muuta?