Pesettekö lasten college-ulkoilutakit päivittäin?
Minä pesen takkeja vain silloin, kun ovat likaisia. Meillä oli kuitenkin yksi perhe juuri kylässä viikon ajan ja nyt on itsellä kamalat määrät pyykkiä, kun en ehtinyt monena päivänä pesemään itse lainkaan pyykkiä. He nimittäin pesivät koneellisen päivässä pyykkiä ja joka päivä lasten takitkin ja piti aina aamulla pestä, että oli sitten seuraavana aamuna kuiva - loppupäivä oltiin usein nähtävyyksiä katselemassa yms. eli omat pyykinpesut jäi vähille. Meillä tosin on lapsilla sellaiset ulkohousutkin, joita pestään vaan toisianaan eikä joka päivä...
Kommentit (5)
collegevaatteet kuuluvat sisäkäyttöön. Helpota ihmeessä elämääsi ja hanki lapsille kunnon tuulenpitävät ulkovaatteet. Niitä ei tarvi pestä kuin silloin tällöin. Pinta hylkii likaa ja vettä.
Meillä käytetään collegetakkeja kesällä ulkona ja kyllä ne menee melkein joka päivä pesuun. Mutta siis silloin pesen kun likaantuvat.
Ja näin kaupungissa siis monena päivänä eivät minun mielestäni mitenkään voineet likaantua, kun ei oltu missään leikkipaikoilla vaan mm. vahakabinetissa ja akvaariossa.
ap
Helpota ihmeessä elämääsi ja hanki lapsille kunnon tuulenpitävät ulkovaatteet. Niitä ei tarvi pestä kuin silloin tällöin. Pinta hylkii likaa ja vettä.
Heillä on kyllä tuulenpitävät takitkin, mutta täällä on jo liian lämmin tuulenpitäviin takkeihin (paitsi eilen ja tänään, mutta nyt onkin tarvittu sadetakkia collegetakkien päälle, joten ajaa tuulisulun vilkaa samalla).
Minusta college on mainio takki lämpimämmillä säillä, kun ei vielä ihan pärjää ilman takkia.
seuraavana aamuna kuivat??? Just :D