Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdettiin laajakaistalittymä ja neti ei nyt toimi. Miksi?

Vierailija
07.05.2010 |

Vaihdoimme elisasta soneran aajakaistan. Meilä on sama modeemi seinäsä. MIksi netti ei toimi? Olen kyllä sellainen tumpelo etten tajua näistä paljoa. Tarkistin että johdot ovat seinässä.

Kiitos:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne pitää muuttaa. teillä pitäisi olla soneralta tullut Helpsonin asennus-lappu ja yhteystiedot, minne voit soittaa ja pyytää apua, jos et itse osaa asetuksia muuttaa.

Vierailija
2/4 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei auta, soita soneralle ja vaadi että tulevat tarkistamaan että kaikki on kunnossa.Mutta varaudu että alkavat uhkailemaan että "jos vika on teidän päässä, maksaa teille omaisuuden".

Itse olen vaihtanut nettiä monta kertaa ja kertaakaan ei ole toiminut suoraan, vaan asentajan on pitänyt käydä joka kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä siis? Meillä vaihtu ainakin boksi. Tosin siis meillä vaihtu kaapeli langattomaan versioon. Jospa suljet modeemin ja käynnistät uudestaan :)

Vierailija
4/4 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei auta, soita soneralle ja vaadi että tulevat tarkistamaan että kaikki on kunnossa.Mutta varaudu että alkavat uhkailemaan että "jos vika on teidän päässä, maksaa teille omaisuuden".

Itse olen vaihtanut nettiä monta kertaa ja kertaakaan ei ole toiminut suoraan, vaan asentajan on pitänyt käydä joka kerralla.

vaan ensin pitää tarkistaa ne päätelaitteen asetukset vaihdon jälkeen. VPI/VCI-arvot voivat olla väärin ja monta muuta asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi