Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin kevät juhlassa eräs äiti alkoi raivoamaan minulle :)

Vierailija
06.05.2010 |

Viemme kuulemma hoitopaikan sitä oikeasti tarvitsevalta. Hän ei ymmärrö tuollaista virikehoitoa yhtään.

Yritin saada suunvuoroa ja kertoa tarkemmin asiasta. Mutta ei halunnut kuunnella mitään tyhmiä selityksiä.

Tilannehan on oikeasti se, että poikamme ei ole virikehoidossa vaan pelkästään eskarissa.

Eli minä olen tosiaan vauvan kanssa kotona ja poika 4 tuntia päivässä esikoulussa.

Esikoulu on päiväkodin yhteydessä ja poikamme on ainoa pelkästään eskarissa oleva lapsi.

Muut ovat iltapäivän hoidossa.

En tiedä hoksasiko esityksiä katsellessa. että poika on eskari.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tungen 3kk:n ikäiselle tuttipulloa mammakerhossa suuhun ja samalla hehkutan sitä, kuinka mukavaa on äitiyslomalla ja esikoinen saa virikkeitä päiväkodissa.:) Apua, että mä nautinkin siitä, kun osalla mammoista meinaa kahvit mennä väärään kurkkuun. Onneksi jyvät erottuu akanoista ja osa on tosi mukavia. Sitten osalla tuntuu sen jälkeen olevan oikein paheksuva ilme naamalla aina tavatessa. Ja tietysti äitiyslomista ja hoitovapaista puhuttaessa mainitsen toki heti kysyttäessä, että esikoinen meni hoitoon 10kk:n iässä ja oli ihan sen 8h/pv alusta asti.

Vierailija
2/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista käytöstä. :o :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta. Minä varmaan pyytäisin päiväkodin aikuisia selvittämään asian hänelle, jos en muuten tapaisi ko. ihmistä.

Vierailija
4/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitäs hittoa se sille mammalle muutenkaan kuuluu vaikka sun lapsesi asuisi siellä päiväkodissa?

Vierailija
5/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kun haen poikaani tarhasta samaan aikaan kahden muun äitin kanssa, nämä ihmettelevät ääneen miksi poika on hoidossa.

En ole jaksanut selittää että on tarhassa puheen vuoksi kun sitä on puheterapeutti suositellut.

Vierailija
6/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi oli aikaisemmin töissä olessani kokoaikaisesti samassa päiväkodissa hoidossa. Ja jäädessäni äitiyslomalle siirtyi poika siis pelkkää eskariin.

Tämä äiti vissiin oli todellinen virikehoidon vastustaja mutta nyt kolahti omaan nilkkaan.

Jos edes tajusi sitä.

Vierailija
7/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=DDDD täällä aina kinastellaan noista asioista! no siis me ei olla vielä menossa tarhaan, joten en osaa ottaa kantaa asiaan, millä tavalla siis viedään toisten paikkoja? ai kun ei pääse siihen lähellä olevaan tarhaan?? onko sillä niin paljon merkitystä? siis ymmärrän jos pitää oikeesti super kaukaa hakea, mutta silti...

Vierailija
8/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten seuraavalla kerralla, kun muita on läsnä, että ensi vuonna jatkatte virikekoulussa!

Ja jos muut ihmettelevät, pyydä kyseistä äitiä selittämään, miksi lakisääteinen eskari on muuttunut virikehoidoksi!

Vierailija
9/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntää varmaan tämänkin asian ainakin omassa päässään niin.

Kamala äiti joka ei ansaitse lapsiaan kun ei niitä edes jaksa hoitaa. Varmaan vien tuon toisenkin kohta hoitoon ja makaan itse kotona :)

Nyt hymyilyttää mutta ei siinä tilanteessa.

Vierailija
10/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissa on taattu kaikille MAHDOLLISUUS eskariopetukseen. Ehkä tuon mamman mielestä sitä ei pidä käyttää, kun kerran hyvä äiti opettaa lapselle samat asiat kotona ja vie sitten "kerhoon" sosialisoitumaan.:)

Ap, mä en sinuna selittelisi mitään. Olisit vaan todennut sille mammalle, että on täysin oikeassa ja harmittaa, kun yöhoitoa ei ole subjektiivisesti saatavilla. Muuten olisit vielä päälle voinut sanoa, että et koe kauheasti saavasi apua, koska vauva herättää viideltä ja voisit silloin heittää jo isomman hoitoon, mutta "piru, kun nää avaa vasta kello XX"

Vierailija
11/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taatusti ko. ämmä käy täällä purkamassa paineitaan. Toivottavasti lukee tämän ketjun :D

Vierailija
12/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevät- ja äitienpäiväjuhla.

Ap

Vierailija
13/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irl ja av yhdistyvät. Olen niin kovasti yrittänyt kuvitella, että av-mammat eivät ole oikeita ihmisiä.

Vierailija
14/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irl ja av yhdistyvät. Olen niin kovasti yrittänyt kuvitella, että av-mammat eivät ole oikeita ihmisiä.

Vierailija
15/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se tulee... Kevätjuhla on yhdyssana. Huh. helpotti.

Vierailija
16/17 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen on eskarissa ja olen kotona kahden pienemmän kanssa. Aina kun tapaan jotain äitejä puistossa tms. puhun vaan siitä kuinka esikoinen on päiväkodissa, ja onpa se niin helppoa kun se on siellä ja on vaan niin raskasta aamulla lähteä viemään sitä päiväkotiin jne. Sitten kun onnistun suututtamaan jonkun niin pääsen näpäyttämään tuolla eskarilla :) Joo, on mullakin huvit :)

Vierailija
17/17 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin, että ei mitään hätää.

Olivat olleet ihmeissään kyseisen äidin käytöksestä ja kysyivät haluanko, että hänelle kerrotaan asian oikealaita.

Sanoin, että meidän takia ei tarvitse, jos jollain on aikaa sekä halua vahtia toisten hoidossa olo niin vahtikoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi