Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi ei =/ laitetaanko kierukka oikeesti kuukautisten aikana?

Vierailija
06.05.2010 |

senkö takia se tekee kipeää? mulla on niin raskaat kuukautiset, että en tod halua että joku kaivelee pinppiäni!

eikö muka voi laittaa silloin kun ei ole kuukkarit?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jälkitarkastuksen yhteydessä. Eikä laitto tuntunut juuri ollenkaan, vähän nippas.

Vierailija
2/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on venynyt toi laitto ja nyt sitten kun olisin ajan varannut niin tulee tollainen uutinen =/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hetipian menkkojen jälkeen.

Vierailija
4/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se helpottaa toimenpidettä ja vähentää siitä johtuvaa kipua, koska kohdunsuu on pehmeimmillään ja avoimillaan kuukautisten aikana.

Vierailija
5/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettu kuukautisten aikaan, joskus 20v sitten laitettiin ei nykyään

Vierailija
6/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin jälkitarkastuksessa eli n. 3kk synnytyksestä. Kuukautiset eivät olleet silloin alkaneetkaan. Toimenpide ei sattunut yhtään, ei minkään verran. Odotin suurta kärsimystä, ja kun lääkäri oli valmis, luulin että hän vasta aloitteli jotain alkuvalmisteluja mutta koko homma olikin ohi.

Vierailija
7/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kierron päivien 1-10 välissä pitäisi laittaa, jos laitetaan hormonikierukka. Ihan sillä että se sotkee myös silloin vähinten omaa hormonitoimintaasi haitallisesti.

Vierailija
8/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimesimmän jälkitarkastus oli kuukausi sitten ja lääkäri sanoi että kannattaa laskea menkkojen aikaan asetus!

Otan hormoonikierukan ja muutaman kuukauden tässä käytän minipillereitä varmistukseen että hormoonit sopii.

Kuukautiset on alkanu taas ja tässä saa mukavasti odotella että kierto tasaantuu niin osaan ajottaa asetuksen varmasti vuotopäiville.

Aikasemmasta lapsesta asennutin kuparikierukan niin se oli jälkitarkastuksen yhteydessä. Vähän nippasi, ei pahasti mutta en tajua mitä hävettävää verenvuodossa on -kai sää alateitse olet lapsen ponkassu maailmaan, siinähän sitä verta tulee!

Ihme nolostelua!

Vierailija
9/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin hormonikierukka juuri menkkojen loppuvaiheessa ja tämä oli suositus (viime keväänä, eli ei todellakaan 20 vuotta sitten). Koska en ole synnyttänyt asennus teki melko kipeää, mutta niistä kivuista selvittiin parissa päivässä. Sen jälkeen on kaikki sujunut tosi hyvin.

Vierailija
10/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman auki, kuten kuukautisten aikana, siksi silloin on myös helppo laittaa.

Vierailija
11/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat alkaa, ja saa ajan parin päivän päähän siitä.

Vierailija
12/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
13/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne "kuukkarit" =D

pinppi taitaa olla jo tuttu juttu täällä =D

ap

ja soitin lääkärille niin saa ajan vasta kuukauden päähän, eli ei todellakaan heti voi varata kun menkat alkaa!

Vierailija
14/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne "kuukkarit" =D pinppi taitaa olla jo tuttu juttu täällä =D ap ja soitin lääkärille niin saa ajan vasta kuukauden päähän, eli ei todellakaan heti voi varata kun menkat alkaa!

Vierailija
15/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne "kuukkarit" =D pinppi taitaa olla jo tuttu juttu täällä =D ap ja soitin lääkärille niin saa ajan vasta kuukauden päähän, eli ei todellakaan heti voi varata kun menkat alkaa!

mutta tuli muutto ja päätin että laitanpa uudessa paikassa, taidan soittaa sinne uudestaan ja vähän kysellä että mitä v*ttua?

ap

Vierailija
16/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettiin viime perjantaina, menkat olivat alkamassa vasta maanantaina. Lääkäri ainakin sanoi että voi laittaa milloin vaan.

Vierailija
17/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuntunut pahalta.

Vierailija
18/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menkat siis ei ollu alkanu vielä silloin kun imetin

Vierailija
19/20 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin hormoonikierukka helmikuussa ja olen kyllä tykännyt, lukuunottamatta sitä seikkaa, että urheillessa esim juostessa alkavat kivut,- ihankuin olisi kuukautiset pahimmillaan ja koko alavatsa turpoaa(ja sitä kestää muutamia tunteja myös jälkeenpäin). Onko sulla ollut mitään vastaavaa? Kävin jälkitarkastuksessa ja lääkäri katsoi ultralla ja sanoi, et kierukka ei ole enää oikeassa asennossa, että kivut voivat johtua myös siitä. Olisi vaan kiva tietää, et onko jollain ollut kipuja jotka ovat sitten ajan myötä poistuneet, kun kyllä sitä, jos tietää, et helpotusta on tulossa...

Vierailija
20/20 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin hormoonikierukka helmikuussa ja olen kyllä tykännyt, lukuunottamatta sitä seikkaa, että urheillessa esim juostessa alkavat kivut,- ihankuin olisi kuukautiset pahimmillaan ja koko alavatsa turpoaa(ja sitä kestää muutamia tunteja myös jälkeenpäin). Onko sulla ollut mitään vastaavaa? Kävin jälkitarkastuksessa ja lääkäri katsoi ultralla ja sanoi, et kierukka ei ole enää oikeassa asennossa, että kivut voivat johtua myös siitä. Olisi vaan kiva tietää, et onko jollain ollut kipuja jotka ovat sitten ajan myötä poistuneet, kun kyllä sitä, jos tietää, et helpotusta on tulossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme