Onko kukaan täällä voittanut arvoista / lotosta tms. enempää kuin 100 €?
Jos olet, teitkö voittorahoilla jotain spesiaalia?
Kommentit (30)
Voitin 1000 markkaa juuri joulun alla, no sinnehän ne meni joululahjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Voitin 1000 markkaa juuri joulun alla, no sinnehän ne meni joululahjoihin.
Vielä eletään markan aikaa?
Jaa-a.. en ole koskaan kenenkään tutun, enkä edes tutuntutun voittaneen mitään suurempaa... kyllähän ne huhut liikkuisi, jos näin olisi.. huiputusta taitaa olla kaikki valtion pelit
Yli sadan euron voittoja on muutamia tullut.
Kerran minulla oli aikoinaan samassa lottokupongissa viisi oikein, neljä ja kaksi lisänumeroa, sekä neljä oikein. Sain silloin jotain 150euroa. Olin täyttänyt kupongin pyörittelemällä noin viittätoista eri numeroa eri tavoin ruudukoissa.
Kerran voitin ässäarvan lisäarvonnassa 1000 euroa.
Ja kaikkein oudoin zäkä kävi kun mietin muutamia vuosia sitten kuumeisesti mistä saisin pari tonnia rahaa rästilaskujen maksamiseksi ollessani työttömänä. Miettiessäni sitä samassa kolahti postiluukku. Nostin lattialta Danske Bankin kuoren, jota hiukan ihmettelin kun minulla ei ole Danske Bankin kanssa mitään tekemistä. Sisältä löytyi rahalähetystiedote 2000 €. Olin taas voittanut ässäarvan lisäarvonnassa, mutta tällä kertaa sellaisena aikana vuodesta, kun viikkovoitot olivat 5 x 1000€ sijasta 2 x 2000€. Kävin lunastamassa voiton välittömästi muutaman sadan metrin päässä sijaitsevasta Danske Bankin konttorista.
En ikinä mitään, aina joku muu. :(
Enpä usko fwikkirahastusta koko lafka
Joillekin kermaperseille jaellaan kansan rahojantokinsatumaisillamtuureillla
Ei varmasti edes voittoarpoja ole olemassakaan kuinn tiskin alta kamuille
joku pikkutonni jostain ebingosta