Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttö säikähti vaarin huonoa kuntoa sairaalassa

Vierailija
05.05.2010 |

Harmitti, kun en tajunnut miten raskaasti sen ottaa. Vaari on ollut isossa leikkauksessa ja menee aikansa että paranee. Tyttö taisi säikähtää virtsapussia, joka roikkui sängyn reunalla. Tytöllä oli ollut jo kova ikävä ja käytiin viuemässä kukkia ja halaamassa. Vaari oli oikein iloinen ja mielestäni hämmästyttävän hyvässä kunnossa.

Omaan sydämeen oikein sattui kun näki tytön huolen :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 10-vuotias, kun mummoni halvaantui ja halvaantuneen mummon näkeminen oli järkytys. Olen toki asiasta selvinnyt ja myöhemmin ajateltuna oli hyvä, että sain elää mummon toipumisaikaakin. Ei hän toki koskaan entiselleen palannut, mutta eli kuitenkin vielä kymmenisen vuotta tuon tapauksen jälkeen, suurimmaksi osaksi omillaan. Itse kävin hänen luonaan kerran kuussa auttelemassa sen verran kuin osasin. Siivosin ja kävin kaupassa... Mummoni kuolemasta on lähes 10 vuotta ja vieläkin ikävöin häntä.

Vierailija
2/2 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on 100%:sti vaarin tyttö. Toisaalta tiedän että tää kuuluu elämään ja nyt tyttö näkee miten sairaalakunnostakin toivutaan takaisin jaloilleen. Sydäntä vaan viiltää millaista sitten on kun vaari kuolee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä