Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Max Factor -ripsari - onko maineensa veroinen?

Vierailija
04.05.2010 |

Waterproof vai tavallinen? Variseeko poskille, tuleeko mustat renkaat silmien ympärille?

t. Vannoutunut Kanebonkäyttäjä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin max factorin joku false lash effect (iso pötkylä), kun cosmopolitan suositteli sitä jossain beauty awardseissaan. Aivan järkyttävää pas*aa, naama oli aivan sotkussa, koska harja on aivan järkyttävän iso ja epätarkka. Ripsistä tulee hirveän näköiset, ellei narkkarimuoti ole oma laji. Se siis leviää kaikkialle muualle kuin ripsiin, muun muassa silmään ja luomille. Ei erottele, ei pidennä, liimaa vaan ripsiä yhteen ja niiden muotoilu on sen jälkeen mahdotonta, koska tuo pirun aine sotkeutuu uudelleen jo puhdistamiisi luomiin ja poskille. Eikä siitä kuitenkaan ole hyötyä, koska joudut kuitenkin pesemään sen paskan irti naamasta kokonaan. Sain piilaritkin sotkettua ja toinen meni rikki, kun yritin irrottaa tuota hirvittävää tervaa siitä linssinpesunesteellä. (Firma on siis minulle maailman surkeimman ripsivärin velkaa sekä sen kahdenkympin rikki menneen piilarin ja jotain korvauksia voisi vielä vaatia siitä vitutuksesta, jota koko typerä pötkylä aiheutti eräänä aamuna...) Heitin roskiin ensimmäisen käyttökerran jälkeen ja jatkossa pysyn kiinni Cliniquen ihan oikeissa ripsiväreissä. En todellakaan suosittele sitä max factoria kenellekään, ellei satu olemaan masokisti ja samalla satu tykkäämään siitä, että saa laittaa koko naaman uusiksi aamulla ensimmäisen meikkauskerran jälkeen. Pthyi!

Vierailija
2/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä edellisen kanssa että se false lash oli ihan kauhea. ok mulla ei ole piilareita joten ei tapahtunut mitään mutta harja oli aivan liian iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota false lash effectiä melko pitkään mutta kyllähän se tosiaan tekee helposti jäljet naamaan, viimeksikin hieman silmää kirveli ja vetisti niin koko ripsari oli alaluomella. En taida ostaa toiste.

Vierailija
4/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin max factorin joku false lash effect (iso pötkylä), kun cosmopolitan suositteli sitä jossain beauty awardseissaan. Aivan järkyttävää pas*aa, naama oli aivan sotkussa, koska harja on aivan järkyttävän iso ja epätarkka. Ripsistä tulee hirveän näköiset, ellei narkkarimuoti ole oma laji. Se siis leviää kaikkialle muualle kuin ripsiin, muun muassa silmään ja luomille. Ei erottele, ei pidennä, liimaa vaan ripsiä yhteen

Ajattelin kokeilla kun oli tuossa CBA:ssa valittu joksikin Vuoden ripsiväriksi... En kyllä ymmärrä miksi. Itsellä oli vedenkestävää versiota, jonka poistaminen on lievästi sanoen haasteellista... Eli kuivuminen kestää ja kestää, mutta sitten illalla sitä ei kyllä saa irtikään millään...

Vierailija
5/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Masterpiecea, Masterpiece Maxia ja False lasf effectia, kutakin useamman kappaleen. Mp max ja fle on mun suosikkeja kaikista maailman ripsareista, mutta tekee aika erilaista jälkeä: mp max pidentää paljon, mutta ei juuri tuuheuta, fle taas tuuheuttaa, mutta ei pidennä niin paljon.

En tajua, miten olette jotkut saaneet sotkettua false lash effectillä?! Sitähän ei levitetä samaan tapaan kuin yleensä, eli siksak-liikkeellä, vaan pyöräytetään, vähän kun pyöräyttäis jotain kaasukahvaa :D

Mikään noista ei myöskään ole varissut ikinä, ja poistaminen on helppoa. Käytän aina tavallisia, en vedenkestäviä versioita.

Vierailija
6/9 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni paras ripsari mitä olen eläissäni käyttänyt.

Vierailija
7/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisena versiona, ja on HYVÄ!

mulle ei Kanebo sovi kuten ei monet muutkaan, kutittaa!

Tossa Masterpiecessä on hyvä harja joustava mut ei liian, eikä liian iso! kannattaa kokeilla hintakaan ei ole paha 10-12euroo

Vierailija
8/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(miten lie kirjoitetaan) harja on todella hyvä, mutta koostumuksessa olisi parantamisen varaa. On iltapuolella usein varissut silmien alle.

Vierailija
9/9 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(miten lie kirjoitetaan) harja on todella hyvä, mutta koostumuksessa olisi parantamisen varaa. On iltapuolella usein varissut silmien alle.

Paras ripsari mitä olen kokeillut. Loppuu vaan melko äkkiä, ja maksaa n. 13 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän