Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumeilija syksy 2010

04.05.2010 |

Hei! :)

Minulla ja miehelläni on kova vauva kuume ja rupeamme yrittämään syyskuussa että kerkeää talon saada valmiiksi ennen kuin vauva syntyy!:)

Minä olen 18v. ja mieheni 20v.

Muita vauvakuumeilijoita? =)

Kommentit (20)

1/20 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Ollaan nyt keskusteltu paljon yrityksen aloittamisesta. Viimeinen sykäys tuli tossa viime viikonloppuna kun oltiin mieheni kanssa mun tuoreen kummipojan ristiäisissä. Mieheni piteli vauvaa sylissään ja sunnuntaina kotona hän kysyi, että mitä mieltä olen, jos aloittaisimme yrittämisen nyt kesällä :D! Olen niin innoissani asiasta :)!!

Lopetin Cerazette pillerit tuossa vajaa kuukausi sitten ja nyt tuli ensimmäiset luomumenkat. Elikkäs heti niiden loppumisen jälkeen alkaa peiton heilutus sitten "tosissaan" :D

Ihanaa, sillä mä uneksin joka yö lapsesta ja ajatus vatsassa kasvavasta elämästä saa mut tyyneksi ja onnelliseksi. Nyt vaan varpaat ja sormet ristiin, että vaaveli ilmoittaisi tulostaan pian

2/20 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekin kuulumisia ja kuumeilijan ajatuksia!

terkuin,

Heikkulin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin kevään yrittäjistä syksyn yrittäjiin. :)

Pilleireitä se neljä liuskaa jäljellä, jonka jälkeen en käy uutta reseptiä hakemassa. :)

Minä ja mieheni molemmaat ollaan 22-vuotiaita (tai itse täytän syksyllä). Keski-Suomessa asustetaan. Valmistun jouluna lähihoitajaksi, mieheni toimii postipatuna. Minulla on kolme koiraa ja hevonen, mikä hiukan huolettaa, kuinka ehdin ja jaksan kaikki hoitaa. Jossain vaiheessa tarkoituksena olisi muuttaa omakotitaloon, joka olisi hyvänkokoisella tontilla, että saisi hepan kotiin. Se helpottaisi huomattavasti.

Tämä olisi meidän ensimmäinen. Molemmille ihan sama kumpi sieltä tulee. :) Yksi km 08 takana kuitenkin.

Vierailija
4/20 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin siis nyt kirjoittamaan tuonne kevät-kesä yrittäjiin, koska meillä aikaistui tämä aloittaminen ja ehkäisy lopetetaankin jo heinäkuussa! Elikkä pillereitä syön enää yhden lätkän ja sitten alkaa yritys :) JEE!

Vierailija
5/20 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHDOINKIN ollaan miehen kanssa päästy yhteisymmärrykseen siitä, että syksyllä alkaa yritys! :) Olen vihdoin täyttänyt kaikki siippani "vaatimukset" ja talouskin alkaa olla reilassa. Nyt ei ole enää tekosyitä, miksi vauvantekoa pitäisi lykätä. Lokakuussa alkaa yritys, vauva saa tulla heinäkuussa. :)

Vähän kyllä hirvittää.. olen ollut vauvakuumeinen jo pitkään, mutta nyt kun asia alkaa tulla oikeasti ajankohtaiseksi, hiipii pieni pupu pöksyyn. Ekan lapsen myötä elämä muuttuu totaalisesti ja lopullisesti, mitä jos me ei pärjätäkään??

Plussatuulia kaikille heti, kun lupa annetaan!

t. Aamupuuro, 14 viikkoa yrityksen aloitukseen :)

Vierailija
6/20 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisi toiveissa raskautua syksyn korvilla. Kaksi lasta ennestään 02 ja 04 syntyneet.

Ei pitänyt enää meidän perheen tästä kasvaa, mutta aika ajoin hiipii mieleen mitä jos kuitenkin vielä. Elämä siinä mielessä tasoittunut kun lapset jo sen verran isoja ja omatoimisia, tulee välillä mieleen mihin oikein olen taas ryhtymässä. Mutta harvemmin kai sitä katuu saatua lasta kuin saamatonta.

Minulla vielä reilun viikon kierukka ehkäisynä, sen jälkeen saa kierto normalisoitua ja yritys alkakoon jos vielä siltä tuntuu. Tuo kierukka ei oikein sovi minulle, jatkuvaa vuotoa pian 1,5 vuotta!! Muutamia välipäiviä ollut tiputtelematta, ärsyttävää.

Mitenkäs onko muilla teistä ollut kierukkaa ja kuinka pian on kierto tasoittunut?

Vierailija
7/20 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä yksi kuumeilija myöskin. Ainut ero teihin on, että olen sinkku, joten vauvaa ei kovin äkkiä ole tulossa. Haaveissa olisi raskautua mahdollisimman pian, kun opiskelutkin loppusuoralla, niin sekään ei "häiriinny".

Ei tässä kyllä kiirus ole, mutta tosiaan vauvakuumetta kestänyt 5 vuotta (nyt ikää 21) ja niin tyhmältä kuin se ehkä kuulostaakin, niin koen olevani valmis jälkikasvuun, enkä jaksaisi enää huokailla kun vauvoja/vauvamasuja tulee vastaan vaan haluan oman.

Vierailija
8/20 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sekaan mahtuu? Täällä 23-vuotias äippä, jolla kohta 9kk ikäinen vauva (mies 30). Syys-lokakuussa olisi tarkoitus aloitella toisen lapsen yritystä -siinä main kun esikoinen täyttää vuoden. Odottelen jo innolla syksyä! :) Uskomatonta, että esikoisen ollessa näin pieni vielä, on jo uusi vauvakuume päällä. Tosin meillä haaveissa vähän isompi perhe, ja minä haluan lapset suht nuorena, joten.. Synnytys kyllä toisen kohdalla pelottaa varmasti enemmän kuin ensimmäisen kohdalla. Sitä kun ei silloin tiennyt mitä se on, ja nyt tietää mitä odottaa.. Ja minun kohdalla se ensimmäinen oli jotain aivan järkyttävän kipeää ja pitkään kestävää, ettei mikään sana pysty sitä kuvaamaan. (Vannoin vielä 2 kk synnytyksen jälkeen, etten enää koskaan ikinä milloinkaan tahdo kokea samaa, mutta tässä sitä ollaan ja vauvakuumeillaan :) )

Mutta hei, nautitaan kaikki tästä ihanasta kesästä (ilman pahoinvointia ja turvotuksia), niin syksyllä sitten jaksellaan ne ihanankamalat raskausoireet! :)

Vierailija
9/20 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ikää 31 ja mies on pari vuotta vanhempi. Meillä on melkein 10 vuotias lapsi entuudestaan, mutta erinäisten asioiden takia ei olla toista lasta aiemmin edes yritetty. Nyt olisi tarkoitus ensi kuussa jättää pillerit pois. Saa nähdä, miten kroppa reagoi raskautumisyrityksiin näin pitkän tauon jälkeen.. Toivottavasti haaveiden mukaisesti!

10/20 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vauvatalkoot aloituksessa. Sain gyneltä vinkin, että heti pillereitten lopettamisen jälkeen on otollisin ajankohta. :)

11/20 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkulin, meillä on samalla perusteella laskukaava syksylle ;)

12/20 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulla on ollut kova vauvakuume jo reippaasti yli vuoden.Huomaa aina, kun raskaana oleva nainen kävelee ohi, jään haikeana katsomaan :p tai saati kun paras ystävä sai juuri toisen lapsensa ja pitelin muutaman päivän ikäistä nyyttiä sylissäni

13/20 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäipä puolet tekstistä uupumaan...

Olen itse huomattavasti enemmän innoissani kuin mieheni. Olemme jutelleet asiasta muutamia kertoja ja toiveissa on, että hänkin ajatukselle vauvasta jo lämpenee pikku hiljaa..

Jos omista "aikatauluista" saisin pitää kiinni, niin jätettäisiin ehkäisy pois kesän lopulla, jotta saisin opiskeltua vielä toisen kokonaisen vuoden ennen vauvan syntymää :)

Jaksamisia syksyn odotukseen :D

14/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummatkin oikein innoissaan! :) ehkä mies enemmän, mutta pittää jarrutella hieman että kerkee valmistua ja saada ennen kaikkea talon valmiiksi ku on nyt rakenteilla! :)

Sitten on vauvalla hyvät oltavat kun ei tarvihe äipän lähtiä opiskelemaan ja muuttamaan jne. :)

Minullakin iskee hullu vauvakuume ku näkkee odottavia äitejä ja varsinkin kun ystävillä on lapsia!

Pitää vaan malttaa odottaa sinne syys-lokakuuhun!: )

Vierailija
15/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa virallinen yritys elokuussa, heti Helsinki City Maratonin jälkeen, jos ei siis sitä ennen vauvaa ole "vahingossa" tehty ;) Pientä yritystä ollaan jo siihenkin suuntaan uhrattu.

Päätettiin miehen kanssa kesällä 2009 aloittaa maratontreenaus vuoden 2010 elokuun maratonia varten ja sen jälkeen (kun ollaan molemmat paremmassa fyysisessä kunnossa) aloittaa yritys. Parempi fyysinen kunto on jo omasta mielestäni saavutettu kun n.7kg on lähtenyt ja kroppa kiinteytynyt huimasti! Lähtökohdat raskautumiselle on siis hyvät ja jotain mahiksia joskus jopa palautua näihin mittoihin (tai edes niihin edellisiin) raskauden jälkeenkin :D

Kovasti vaan itse toivoisin, että annettaisiin mahdollisuudet "vahingolle" jo ennen elokuuta. Ajatus kovin monesta yrityskerrasta pelottaa ja mielummin ottaisin sallitun vahingon.

Vierailija
16/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ikää lähes 26, miehellä 36 ja Vantaalla asustellaan. Onko muita pääkaupunkiseutulaisia?

17/20 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen kuntoillut ja pudotellut painoa siinä mielessä ajatellen että on paremmassa fyysisessä kunnossa ja ei ihan huimiin lukemiin paino nousis raskaudesta huolimatta. pyssyy polvet,selkä yms. kunnossa kun on sopivasti painoa! :)

Itse olen pudottanut painoa 18kg! :)

Vierailija
18/20 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi kuumeilija pk-seudulta.Ikää mulla 28 ja miehellä 25 ja elo-syyskuussa tarkoitus jättää ehkäisy pois :) ei malta odottaa!! Munkin täytyisi saada painoa noin 10 kiloa pois ennen sitä..

Vierailija
19/20 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kovasti kuumeillaan ja aletaan yrittämään vauvaa heti häiden jälkeen elokuussa. Ikää mulla 29 ja miehellä 31, Espoossa asustellaan.

Vierailija
20/20 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kovasti kuumeillaan ja aletaan yrittämään vauvaa heti häiden jälkeen elokuussa. Ikää mulla 29 ja miehellä 31, Espoossa asustellaan.