Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

amk:n opinnäytetyön arvosanasi? (ev)

Vierailija
04.05.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ja hallinnon puolella

Vierailija
2/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen varmaan säälistä läpi, oli se kyllä niin huono etten tajua miten päästivät läpi. Olin tosin jo kaksi vuotta aiemmin käynyt koulun muuten opparia lukuunottamatta, ja olisivat kohta joutuneet potkimaan mut pois koko koulusta. Ilmeisesti vaan on koululle taloudellisempaa että opiskelija valmistuu, kuin että käy koulun muuten loppuun mutta ei valmistu. Näin olen kuullut. Joten siitä syistä uskoisin saaneeni sen läpi.

Ei olis voinu vähempää kiinnostaa enää tossa vaiheessa koko homma, siksi se jäi puolitiehen ja oli niin huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan sanoin "juosten kustu". Aivan sama mulle, kunhan sain paperit pois.

Vierailija
4/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just löysin lopputyöni piirongin laatikosta ja oikein ihmettelin että olenko minä muka joskus saanut näin hyvän lopputyön aikaiseksi. Kotiäitiys näyttää pehmentävän pään. Välillä kun tekee tiukkaa muistaa ottaa lapsi,puhelin ja avaimet mukaansa ulos lähtiessään...=)

Vierailija
5/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ollut riittävän tehokas arvioidessani opiskelukaverin työtä....Vieläkin kirvelee...

Vierailija
6/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut ehdotetuilla korjauksilla 5, mutta halusin paperit ennen kesää ulos.

Vierailija
7/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saatiin kuitenkin varsinaiset numerot ihan oman tehdyn työn perusteella, ei muiden töiden arvostelemista.

Vierailija
8/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saatiin kuitenkin varsinaiset numerot ihan oman tehdyn työn perusteella, ei muiden töiden arvostelemista.

"kaikki vaikuttaa kaikkeen" jne. Ainiin ja "kokonaisuus ratkaisee"...

8

Vierailija
9/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska koko prosessin hallinta syvalta (sain 1) ja se veti keskiarvoa alas :-p

Vierailija
10/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, senkin homman olen kunnialla tehnyt, mutta sitten parin tekemättömän pikkuasian takia en ole milloinkaan valmistunut. Silloin se ei haitannut kun sain heti töitä kumminkin, mutta nyt ottaa pattiin. Olis se tutkintokin ollut ihan kiva.

Vierailija
11/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanoin, että ei kiinnosta. Työskentelin jo silloin terveydenhoitajana ja vakipaperit oli allekirjoitusta/valmistumista vaille. Enkä ole katunut =D

Vierailija
12/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen varmaan säälistä läpi, oli se kyllä niin huono etten tajua miten päästivät läpi. Olin tosin jo kaksi vuotta aiemmin käynyt koulun muuten opparia lukuunottamatta, ja olisivat kohta joutuneet potkimaan mut pois koko koulusta. Ilmeisesti vaan on koululle taloudellisempaa että opiskelija valmistuu, kuin että käy koulun muuten loppuun mutta ei valmistu. Näin olen kuullut. Joten siitä syistä uskoisin saaneeni sen läpi. Ei olis voinu vähempää kiinnostaa enää tossa vaiheessa koko homma, siksi se jäi puolitiehen ja oli niin huono.

Vierailija
13/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen asteikolla 1-5

amk:ssa muitakin asteikkoja? Enpä ole kuullut.

Vierailija
14/14 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin ainoa numero, mitä on myöhemmin katsottu niin työhaastatteluissa kuin seuraavissa pääsykoepisteytyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän