Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

South Beach

Vierailija
04.05.2010 |

kokemuksia kaipailisin South Beach laihkarista, onko paino pudonnut ja paljonko ?? harkinnassa olisi tämä ilmeisesti karppauksen hieman maltillisempi versio jossa siis lähinnä terveellisiä rasvoja..ja ainakin 5kg pois tavoitteena, mieluummin enemmän ja sokeririippuvuus pois..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 8 kg.

Sokeririippuvuus katosi parissa päivässä enkä ole sortunut mihinkään kun ei ole mieli tehnyt.

Minulle näyttää sopivan erittäin hyvin.

Leivon paljon joten kiusauksia on tullut yllin kyllin, olisin langennut jos langetakseen.

Olen kyllä muuttanut leivontaa terveellisempään suuntaan.

Vierailija
2/6 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta otathan huomioon, että monet kevyttuotteet sisältävät sokeria tai makeutusainetta. Itse aloitin tuolla sbd:llä, mutta sokerinhimo oli niin valtava, että vieroitusoireet olivat ihan hirveät 3 päivää ja nälkä vaivasi vaikka söin. Sitten hain kirjastosta kirjoja ja vaihdoin kaikki kevyttuotteet pois ja aloin käyttämään enemmän kuohukermaa ja oivariinia, unohtamatta tietenkään oliiviöljyä, seesamiöljyä. Eli enempi atkinsin neuvoja noudattaen ja nyt 4. viikolla painoa pois 5kg, vyötäröltä 6! senttiä, syön 3 kertaa päivässä ja ei oikeastaan ole enää nälkäkään kunnolla, annokset pienentyneet todella paljon.

Ekana näissä karppaustyylisissä ruokavalioissa huomaatkin esim. nesteen poistumisen ja turvotuksen vähenemisen. Eli katso ennemmin vaatteista kuin puntarista sitä laihtumista ja tärkein neuvo juo vettä/vichyä paaaljon!!!!!!

Tsemppiä painonpudotukseen, viim. parin viikon päästä tunnet olevasi kuin uusi ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla olen aloittamassa, mulla pahin tosiaan se napostelu ja sokeri (karkit, keksit, pullat, suklaa jatkuva himo), melkein mitä vaan olen valmis koittamaan jos sen sais aisoihin..

ap

Vierailija
4/6 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vaikeat oli ne ekat 2 viikkoa ???

Vierailija
5/6 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla olen aloittamassa, mulla pahin tosiaan se napostelu ja sokeri (karkit, keksit, pullat, suklaa jatkuva himo), melkein mitä vaan olen valmis koittamaan jos sen sais aisoihin..

ap

niin napostelusi on historiaa. Minä jatkan tuota kahta viikkoa edelleen, en ole siirtynyt kakkosvaiheeseen enkä aio vielä pariin viikkoon siiryäkään.

Vierailija
6/6 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuneeko siitä että minulla on nyt todella vahva tahto laihtua pysyvästi elintapoja muuttamalla.

Entiseen pullamössökauteen ei ole palaamista ettei kilot tule takaisin.

Olen lukenut että joillakin on vaikeuksia ensimmäisillä viikoilla mutta toisin kävi minulla ja olen siitä tosi tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi