G: Kuka tuottaa teidän perheessänne eniten pyykkiä?
Meillä 7-v. tyttö.
Perheeseemme kuuluu äiti, isä, 11-v. poika ja 4kk vauva.
Kommentit (16)
vaihdan joka päivä puseron ja pikkarit. Alkavat haista.
vaatekerta menee päivän jälken aina pesuun. 6 v tyttö voisi kulkea samoissa vaatteissa varmaan viikon, ennenkuin alkavat näyttää likaisilta
Meillä seitsemän lasta (4kk,1v6kk,3v,6v,8v,9v ja 11v) ja kolmivuotias on oikea supersottapytty!!
Varmaan minä, mulla on ainakin eniten vaatteita :)
Meillä on kolme lasta, kaksi kouluikäistä ja vauva, joka kestoilee. Mies on urheilee lähes joka päivä, joten siitä sitä pestävää tulee.
mies. Vaihtaa eniten vaatteita, mm t-paitoja alusvaatteiden ja sukkien lisäksi.
Minulla on aina kotona kotivaatteet, joita ei tarvitse niin usein pestä. vaatteet joita käytän töissä säilyvät ihan hyvin usemammankin käyttökerran. Eli kaappiin vaan takaisin.
Lapsella helposti muutaman päivän samat vaatteet päällä.
Poika 10v(harrastaa jalkapalloa, harkat 3 krt/vko) ja kaikki muut touhotukset päälle ja vauva 5 vkoa, seuraavana tulee neiti 12 v ja sit varmaan minä, isäntä taitaa jäädä viimeiseksi.
Haluaa ihan välttämättä syödä aina itse, joten ruokaa on joka ruokailulla ties missä. Seuraavaksi eniten likastuu vaatetta minulla, mutta siitäkin saa kiittää lasta. Syöttäminen onnistuu usein vielä siististi, mutta sen jälkeisessä vaatteiden vaihdossa sotkeentuvat usein äidinkin vaatteet. Äiti onnistuu sotkemaan myös hiekkalaatikolla itsensä, kun ei ole yhtä hyvät vaatteet kuin lapsella.
lapsia 4 (2kk, 2v, 4v, 6v) ja eniten varmaan päiväkodissa oleva 4v, tai sitten puklaileva vauva.
vähän riippuu... kappalemääräisesti lapsi, muuten varmaan minä, kun vaatteeni ovat isompia. Mies jää tässä kisassa jumboksi :)
perheeseen kuuluu hänen ja minun lisäksi 7v tyttö ja 3v pojat.
sotkuun, viskaan kaikki koneeseen. Toisena mies ja sitten 9-v tyttö ehdottomasti vikana, hyvä kun paitaa vaihtaa kerran viikossa :-)
perheessä lisäksi lapset 8v 4v ja 1,5v.
ehdottomasti
meillä on kolme nuorempaakin lasta, nuorin vasta 7v
Riippuu siitä, kumpi on käynyt ahkerammin salilla. Tyttö 7 vuotta on siisti eikä pyykkiä juuri saa aikaiseksi.