Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jestas ihmiset on nykyään avuttomia!

Vierailija
04.05.2010 |

Pitää kyläilytkin perua jos ei kaupasta saa kahvipöytään valmispakasteita!

Eikö porukka osaa leipoa nykyään enää??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivaa/kuivahiivaa, jauhoja, kananmunia ja UHT-maitoa.

Vierailija
2/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyläilytkin perua jos ei kaupasta saa kahvipöytään valmispakasteita! Eikö porukka osaa leipoa nykyään enää??

Aika oudolta kuulostaa jos joku tollaisen takia peruuttaa kutsun! Voihan sitä tarjota muutakin kuin valmispullia tai pasteijoita.

Lähinnä tulee mieleen että on ollut huono tekosyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitness-dieetin että laihtuisivat. Pikkusen säälittää.

Vierailija
4/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä, leivinjauheesta ja erilaisista kasviksista, hedelmistä ja marjoista saa aikaan jo vaikka mitä, makeaa etenkin jos on suklaata saatavilla.

Tyhjästä on paha nyhjästä.

Vierailija
5/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaasan sellaiset tehdään aainakin Virossa. Onko siellä(kin) mahdollisesti lakko?

Vierailija
6/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä.

Jos joutuu perumaan juhlat siksi että ei saa pakastealtaasta karjalanpiirakoita niin eipä tosiaan tarvitse juhlia pitääkään jos on niin avuton.

Raaka-aineita on maailma täynnä eikä ne kaikki todellakaan ole nyt loppu, en usko hetkeäkään että pakastealtaat olisi tyhjät.

Vierailija
7/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole pakastinta. Siksi kysyn eivätkö ihmiset itse leivo enää mitään? Vai eikö joillain ole uuniakaan?

Vierailija
8/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka paistaa lettuja, tehdä jäätelöannoksia vohveleilla / kekseillä, leipoa helpon marjapiirakan.

Vierailija
9/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim viime viikko meillä oli seuraavanlainen:

Ma 8-20 töissä + tunnin työmatkat suuntaansa

ti 8-16 klo 17.30 lapsen ja minun yhteinen tunnin kestävä harrastus

ke 8-20 töissä

to 8-19 töissä

pe 8-16 töissä ja vieraita klo 17.30

Jos meillä ei olisi ollut pakkasta, niin tuskin olisin viime viikolla leiponut tai sitten olisin jättänyt juhlat järjestämättä.

Niin ja olen yh

Vierailija
10/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa päivärytmissä ei ole tilaa lapselle.

Vierailija
11/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kertokaa mikä elintarvikealan lakko nyt on tulossa? Luin äsken Hesarin ja omasta mielestäni tarkkaan. Aamulla kuuntelin klo 8 uutiset + Ykkösaamun eikä mistän lakosta kirjoitettu/ puhuttu mielestäni mitään!

Ja eilen kaupassa oli yllin kyllin tavaraa (helsinkiläinen K-market). En minäkään tajua tätä hätäilyä ja hamstrausta.

Vierailija
12/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aloituksessa luki, että kyläilyt pitää perua kun kaupasta ei saa valmispakasteita, siihen kommentoin!

Vierailija
13/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän sä yh varmaan ymmärrät että asiat pitää suunnitella hyvin etukäteen ja hyödyntää pakastin. Tässähän on moni ehdottanut että ap ostaisi jo nyt pakastimeen valmiiksi mutta sekään ei tunnu kelpaavan.

Vierailija
14/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa vaan sivuan tuota ketjua jossa joku miettii kyläilyn perumista kun kaupasta ei saa kahvipöytään tarjottavaa.

Munkkien tekoon ei tarvitsisi edes uunia ;)

Vierailija
15/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelma. Joissakin töissä on ylitöitä toisina viikkoina, ja toisina sitten enemmän vapaata. Ylityöt saamme vapaina.

Pointtini oli, että jos meillä ei olisi ollut pakastinta, niin lapsille järjestetyt juhlat olisi jäänyt perjantaina pitämättä, ellei sitten mahdollisesti olisi saanut valmisruokia kaupasta. Tällä tavoin ymmärrän tuon toisen ketjun aloittajaa.

Vierailija
16/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten tuli ilmi, että hänellä ei ainakaan hänen sanojensa mukaan ole pakastinta. Tällöin on sitä vaikeampi hyödyntää.

Sittenhän sä yh varmaan ymmärrät että asiat pitää suunnitella hyvin etukäteen ja hyödyntää pakastin. Tässähän on moni ehdottanut että ap ostaisi jo nyt pakastimeen valmiiksi mutta sekään ei tunnu kelpaavan.

Vierailija
17/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kehtaa ymmärtää edes pikkuisen haukuttavaa henkilöä, on hänessä itsessään jotain todellista vikaa...

Vierailija
18/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis juhlitaan synttäreitä nyt 2 viikonloppua putkeen. Mä leivon kyllä itse pullat, kakut ja piirakat. Mutta suolasia en vaan saa jostain syystä onnistumaan. Enkä jaksaisi jokaisille synttäreille vääntää niitä iänikuisia pikkupizzoja, jotka on ainoita mitä osaan suolasista tehdä.

Toki, jos jollain on takuuvarma resepti johonkin helppoon suolaseen niin otan mielelläni vastaan.

Vierailija
19/19 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyläilytkin perua jos ei kaupasta saa kahvipöytään valmispakasteita!

Eikö porukka osaa leipoa nykyään enää??

Vaan siitä, että mä en tahdo leipoa. Ostan mieluummin ruuan ja leivonnaiset valmiina kun niitä kerran kaupassa myydään. Tai ainakin tähän asti on myyty. Voi olla, että jos elintarviketyöläisten lakko vaan jatkuu ja jatkuu joudun menemään kohta teurastamaan possunkin itse.

Mä en todella järjestä yksiäkään pippaloita jos joudun leipomaan kaiken itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi