Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyvätkö FB:ssä kavereideni kaverit lukemaan heidän kommenttejaan sivultani?

Vierailija
03.05.2010 |

Eli olen laittanut, etteivät statuspäivitykseni näy muille kuin omille kavereilleni.

Jos joku kaverini käy kommentoimassa statuspäivitystäni, niin pääsevätkö hänen kaverinsa näkemään sen statuspäivitykseni, jota hän kommentoi? Joskushan näkyy jonkun seinällä tekstejä esim. Anna kommentoi Matti Virtasen tilaa ja linkki.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nn kommentoi mn tilaa tai kuvaa tai linkkiä tai jotain.

Vierailija
2/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nn kommentoi mn tilaa tai kuvaa tai linkkiä tai jotain.

Kiitos vastauksesta!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä huolehdi.

Vierailija
4/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä huolehdi.

ap

Vierailija
5/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitset News Feedistä Top News (en tiedä mikä on suomenkielisessa fb:ssä), eikä Most Recent, niin sieltä voi nähdä, jos joku kaverisi on kommentoinut oman kaverinsa statusta ja myös sen statuksen alun ja linkin siihen. Kokeilin monta viimeisintä tällaista ja jokaisen pystyin näkemään. Tuskin nämä kaikki ovat sallineet lukemisen kaverien kavereille?

Vierailija
6/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitset News Feedistä Top News (en tiedä mikä on suomenkielisessa fb:ssä), eikä Most Recent, niin sieltä voi nähdä, jos joku kaverisi on kommentoinut oman kaverinsa statusta ja myös sen statuksen alun ja linkin siihen. Kokeilin monta viimeisintä tällaista ja jokaisen pystyin näkemään. Tuskin nämä kaikki ovat sallineet lukemisen kaverien kavereille?

jos minun profiiliani voi lukea vain kaverit, ja kaverin kaverin profiilia voi lukea vain kaverit, minä en voi lukea kaverin kaverin profiilia.

tuolla on paljon sellaisia, jotka sallivat kaverien kaverien tai jopa kaikkien lukevan juttujaan. jälkimmäinen tuntuu kuuluvan etenkin nuorten tapoihin. tyttäreni on alle parikymppinen ja hänen ystävistään juuri kukaan ei ole estänyt omien seiniensä lukemista millään lailla. tytärtäni neuvoin näin tekemään, kehotin häntä jopa blokkaamaan itseni seinältään, ettei minulle vain tulisi kiusausta stalkata häntä. =)))

Vierailija
7/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen siis, että moni luulee profiilinsa olevan suojatumpi kuin mitä onkaan, koska nämä kaikki asetukset pitää käydä erikseen laittamassa.

Vierailija
8/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kohokohdissa lukisi kaikkien kaverien kaverien päivitykset, joihin joku minun kaverini on kommentoinut, niin niitähän olisi ihan järjettömästi. Ei minun kohokohdissani ainakaan ole kuin muutama tällainen tapaus.

Vierailija
9/9 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mene minnekään, jos alkuperäisen statuksen kirjoittaja on estänyt statuksensa näkymisen klikkaajalle (esim. ei ole kaveri).

Sen sijaan muut seinäkirjoitukset saattaa näkyä, jos et ole määritellyt, että seinäkin näkyy vain kavereille. Muistaakseni ainakin sille on omat säätönsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän