follikkeli molemmilla puolilla
Moikka :)
Osaisiko joku kokeneempi auttaa mua... Syön clomeja ja kävin kp 13 follikkeliultrassa jossa todettiin että mulla on molemminpuolin munasolut kasvamassa (molemmat 15mm) eilen näytti ovulaatiotesti plussaa.
Kysymykseni siis on että irtoavatko molemmat solut samaanaikaan vai miten se menee? Irtoaako vain toinen? Mietin vain sitä että jos ne molemmat jokatapauksessa irtoavat niin sittenhän mulla on tuplamahdollisuus tulla raskaaksi?! Ja vielä parempihan ois jos ne irtois vaikka eri päivinä...En ymmärtänyt vaan kysyä gyneltä miten tää homma menee ku olin niin innoissani et clomit toimii... :D
olipas sekavaa tekstiä.. Jospa joku ymmärsi mitä ajan takaa ja osaisi auttaa tyhmässä kysymyksessäni... :)
Kommentit (5)
Kiitos Koralli73 kun viitsit vastata! Eihän sillä nyt niin väliä ole miten irtoavat kunhan irtoavat :D En oo testaillu vielä... nyt kp 28/30-32. En aio testatakaan.. aina ne menkat on ennenkin alkanu.. en siis mitenkään ole luopunut toivosta (kovasti kehittelen TAAS omassa päässäni raskausoireita) mutta odotan kiltisti tuleeko menkat vai ei. Viimestään tiistaina pitäis alkaa (koska siis bongasin oviksen tiedän millon se oli)ja jos sillon ei ala niin sit vasta testaan...
Yritystä takana jo 14kk niin jo toivoisikin sitä PLUSSAAAAAAAA!! :) Joo, kaksoset olisivat oikein tervetulleet mut saatais se yksikin es alulle :D
Moikka :)
en tiiä vielä miten on käyny... Nyt mennään jo kp 33/30-32. Ovulaatioplussa tuli siis 17 päivää sitten.. Mä testaan ylihuomenna jos menkat ei oo alkanu...
Pelottaa vaan NIIN paljon testata ku on aina joutunu pettymään... Su ja ma (nyt siis ke)oli tosi kovat menkkakivut (kovemmat ku ikinä ollu) mut ei ne menkat alkanu, ainakaan vielä.
Pakko myöntää et toiveet on nyt TOSI korkeella!! Nyt jos tiputaan ni tiputaan korkeelta...
Mä tuun sit kyl kertoo kuinka kävi :) kiitos myötäelämisestä :)
Venla
eli korkealta tiputtiin... :´(
ovulaatio siis tapahtunu ovisplussasta vasta neljän päivän päästä jos kerran oviksesta 14 päivän päästä alkaa menkat... Tää on niin perseestä...
Yrityskierto numero 15 (vissiin)lähtee käyntiin...
MASENTAA...
jos molemmat follikkelit siis kasvoivat samaa tahtia, niin saattavat tosiaan molemmat irrota. Kyllä ne irtoaa samaan aikaan tai vuorokauden sisällä molemmat. Keltarauhasen erittämä progesteroni estää myöhemmät irtoamiset. Sulla on siis mahdollisuus vaikka saada kaksoset nyt. Joko olet testaillut? =)