Sama veroprosentti, sama palkka mutta nettopalkka eri??
Miten tämä on mahdollista?
Siis minulla on ollut koko ajan sama palkka. Ja helmikuusta saakka sama veroprosentti.
Viime kuussa nettona jäi yli 400e enemmän käteen kun tässä kuussa.
Miten tämä on mahdollista?????
En ymmärrä, kertokaa te viisaammat mistä moinen johtuu.
Kommentit (25)
Organisaatio on vaan sen verran iso että en edes tiedä kuka niitä palkkoja laskee. Pitääpi selvittää.
Kiitos kummiskin kaikille avuista!
Saa edelleen ehdottaa että mistä voisi johtua, kun mä en vaan tajua.
AP
ja kaikki yhteydet palkanlaskijaan hoidetaan oman pomon kautta. Toki tuossa tilanteessa pomo voi jättää palkanlaskijalle pyynnön, että selvittää ko. työntekijän palkkakuitissa olevat epäselvyydet ja tarvittaessa soittaa ko. työntekijälle. Omin päin meillä ei palkanlaskentaan olla yhteyksissä, muuten sais palkanlaskija olla kaiket päivät puhelimessa kun kaikki soittelis ja kyselis.
Organisaatio on vaan sen verran iso että en edes tiedä kuka niitä palkkoja laskee. Pitääpi selvittää. Kiitos kummiskin kaikille avuista! Saa edelleen ehdottaa että mistä voisi johtua, kun mä en vaan tajua. AP
voit ihan hyvin kysyä luottamusmieheltä tai voithan ensin kysyä työnjohtajaltasi pääasia on että pääset jyvälle tilinauhasi siällöstä että mitä mikäki tarkoittaa helpottaa jatkossaki
kumulatiivisen pidätystavan, silloin verot heittelee aika paljon vaikka palkka olis sama. Eli jos jossakin kuussa syystä tai toisesta on mennyt liian vähän ottaa sen seuraavassa palkassa normaalin pidätyksen lisäksi. Minulle oli palkanlaskija valinnut sen vaikka nimenomaan verokorttini ei sellainen ollut:(
et kysy kerro???
Tämän jälkeen asiaa voidaan kysyä liitosta. Kyllä työntekijä saa TYÖPAIKALLAAN HYVÄN MAINEEN JOS ENSINMÄISEKSI RYNTÄÄ LIITTOON.
Heillä on varmasti hyvä selitys tai korjaavat virheen.