Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän 8-10 vuotiaat pojat tekee, kun ne suuttuu tai loukkaantuu jostain?

Vierailija
02.05.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teidän tekee?

Vierailija
2/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsken omaan huoneeseensa, josta saa tulla rauhoituttuaan. rauhoittumisen jälkeen sitten jutellaan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa paiskata ovea mennessään. Jos ei saa huomiota, heittelee sängystä Aku Ankkoja sun muuta roinaa lattialle. :D

Vierailija
4/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä saa suuttumaan millään. Jos oikein joku ärsyttää, saattaa pari sekuntia näyttää hapanta naamaa, mutta sen jälkeen taas on iloinen oma itsensä.

Vierailija
5/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aihetta tuonikäisellä on suuttua mistään? Kummastelee 10v lapsen äiti, jonka lapsi ei koskaan suutu.

Vierailija
6/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän meillä on pielessä kun poika suuttuu pikkuveljelleen niin aika usein vielä tönäisee tätä mennessään omaan huoneeseen..mutta pikkuvelikin osaa ärsyttämisen taidon :-(

Vierailija
7/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vanhempi tosin harvemmin kiukustuu mistään.

Nuorempi taas paiskoo tavaroita, paiskaa oven mennessään, käy välillä karjumassa, peinelee taas huoneeseensa ja paiskaa oven... on sen verran edistytty kiukun hallinnassa, että ei enää mene ja hakkaa isoveljeään. Ja mistäkö suuttuu? Jaa, joka päivä löytyy joku aihe. Tänään se, kun ei heti suoralta kädeltä luvattu ostaa yhtä tiettyä pelikonsolipeliä. Välillä se on joku ruoka josta ei tykkää, tai jos ei ole mitään tekemistä, tai, no, ihan mitä vaan.

Vierailija
8/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkoo tavaroita ja käy päälle, puree, potkii, sylkee. Syy voi olla se, ettei hän saa vaikka sytyttää jotain kynttilää palamaan vaan pitäisi tulla ruokapöytään.

Vierailija
9/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aihetta tuonikäisellä on suuttua mistään? Kummastelee 10v lapsen äiti, jonka lapsi ei koskaan suutu.

Pojalla keittää tosi harvoin kiinni, yleensä ilmaisee ärtymyksensä pienellä alahuulen törötyksellä ja hymph-äänellä. Jos on ollut koulussa/kavereiden kanssa jotain huolta, pitäisi siivota huone ja on joku aikaraja, joka meinaa kosahtaa, saattaa suuttua. Suuttumisen syyt ovat siis todella simppeleitä ja hyvin tilannekohtaisia, useamman asian summia. Liittyy yleensä johonkin pettymykseen ja on vain tunteenpurkaus.

Nämä suuttumiset voi laskea melkeinpä yhden käden sormilla per vuosi. :D

Vierailija
10/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-koskaan-suuttuvan lapsen äiti :)

Vierailija
12/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tempperamenttia vai opittu? Sitä joskus miettii harmissaan.... ei aina niin rauhallinen äiti

Vierailija
13/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkoo tavaroita ja käy päälle, puree, potkii, sylkee. Syy voi olla se, ettei hän saa vaikka sytyttää jotain kynttilää palamaan vaan pitäisi tulla ruokapöytään.

Enkä kysy pahalla. Mun samanikäinen huutaa, heittelee tavaroita, karjuu, nimittelee, saattaa tönäistä ohimennessään. Mutta ei käy mun päälle, ei pure, ei sylje. Koulun mielestä mun lapseni pitäisi laittaa suljetulle osastolle ja aloittaa lääkitys.

Vierailija
14/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kysy pahalla. Mun samanikäinen huutaa, heittelee tavaroita, karjuu, nimittelee, saattaa tönäistä ohimennessään. Mutta ei käy mun päälle, ei pure, ei sylje. Koulun mielestä mun lapseni pitäisi laittaa suljetulle osastolle ja aloittaa lääkitys.

Vierailija
15/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,5 v muuttuu naamalaan punaseksi, laittaa kädet nyrkkiin, itkee kiukkuitkua ja yrittää kaikin voimin hillitä itsensä. Luonteelaan on kuumakalle.

8 pikkuveli on temperantiltaan rauhallinen. Hän menee peiton alle murjottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän