Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri piippuhyllyllä?

Vierailija
02.05.2010 |

Miesystäväni piti tulla laittamaan ostamani sohva kasaan kanssani viime viikolla.

On ryypännyt nyt putkeen viikon verran.

Soitin hyvälle koulukaverilleni (naispuolinen kaveri), että voisiko hän tulla auttamaan mua sohvan kanssa. Kaveri sanoi, että ilman muuta. Hän voisi tulla huomenna aamupäivästä.

Tämä naispuolinen kaverini on mestari kaikkeen tekniikkaan/hahmottamiseen liittyvässä. Sohvan kokoaminen sujuu häneltä varmasti paremmin kuin miesystävältäni. Lisäksi me kyllä kahdestaan jaksetaan roudata vanhat sohvat pois väliaikaisvarastoon.

Nyt miesystävä soitti ja suuttui, kun olin pyytänyt kaverini avuksi huomiseksi.

Mutta, enhän mä kai voi sanoa kaverilleni, että tuletko sä siinä tapauksessa, jos mun miesystävä ei tule?? Musta se kuulostaa jo ajatuksenakin tosi törkeältä.

Ryypätköön mies, me laitetaan kaverin kanssa sohva ja sohvapöytä kuntoon.

Mitä ajattelet asiasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytää ja sohvaa saa yksin koottua.

Vierailija
2/8 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees pitäis tuollaista epäluotettavaa ja ryyppäävää miestä vaikka ois kuinka ihan selvinpäin...

Ei voi aikuinen mies suuttua jos ei kerran oo hommaa ajoissa hoitanut. Tai voi, mutta ei tarvi sulle tulla kiukuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkoselle: Kivahan se jonkun kanssa yhdessä on laittaa ja miksi ei saisi olla avuton, mitä vikaa siinä on?

Vierailija
4/8 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa, että "vaikka olisi kuinka ihana selvinpäin".

Vierailija
5/8 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva on divaani, mulla ei ole yksinään siihen tarpeeksi pitkiä eikä tarpeeksi montaa kättä.

Pöytä on tosi iso, kahdessa tasossa olevat lasit. En meinaa edes tuota pakkausta jaksaa yksin nostaa. Jonkun pitää ottaa toisesta päästä kiinni, että voisin jotain ruuvailla.

En ole avuton.

Vierailija
6/8 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kiva, että sulla on kaveri, joka auttaa tällaisissä hommissa mielellään. Teillä on varmaan mukavaakin kokoomapuuhissa, kun jutustelette siinä samalla ja vaihdatte kuulumisia.

- kurjaa, että miesystäväsi ei pidä lupaustaan ja etenkin se, että syynä on ryyppyputki. Sua varmaan harmittaaa tollanen, ja ehkä mietit, onkohan syytä tuossa suhteessa enää kauan vanhetakaan.

- miesystäväsi taitaa itsekin olla tajunnut, että pisteitä ei ropise, kun tekee dokaamisen takia oharit. Se on varmaan vähän pahoillaan mokaamisesta ja yllättynyt siitä, että ei ollutkaan korvaamaton.

- on itsestään selvää, että pidät nyt kiinni ystävättäresi kanssa sopimistasi nikkarointitreffeistä. Mies sai tilaisuutensa olla avuksi ja tarpeellinen, ja se on tosi törttö, jos ei niskojen nakkelun sijaan ymmärrä pyytää anteeksi.

- on kivaa, että olet löytänyt mieluisan divaanin ja pöydän, ja toivottavasti viet vanhat kierrätykseen.

Vierailija
7/8 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin allekirjoittaa kaikki kommenttisi. Kiitos, selvensit aika lailla päässäni pyöriviä asioita.

Eli koulukaverini tulee mulle, hän jää varmaan muutamaksi yöksi, kun asuu aika kaukana. Laitamme sohvan ja pöydän kasaan, ja sitten mä laitan kunnon safkat. Olen varautunut siihen, että kokkaan herkkuja. Vähän niinkuin palkaksi, ei kaveri kuitenkaan multa rahaa ota, sen tiedän.

Vierailija
8/8 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan on todella kivaa, että kaverisi tulee pidemmäksikin aikaa. Laitatte kalusteet pystyyn, syötte hyvin, juttelette ja nauratte paljon.

Mieti sitä miesystävääsi tuonnempana, keskity nyt siihen mukavuuteen, jonka kundit ohareiden seurauksena sait eli laatuaikaan ystäväsi kanssa. Kundin kanssa voit selvittää asiat myöhemminkin, tapaa se vasta sitten, kun ystäväsi on lähtenyt.

Hauskaa alkavaa viikkoa!

- 7 -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi