Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sanot: 39-v ja kertalaakista raskaana!

Vierailija
22.01.2009 |

Olen kyllä onnellinen, mutta ihmettelen joskus kuinka sitä oikein jaksaa tällä iällä. Tunnen itseni kuitenkin nuoreksi ja nuorekkaaksi. Kroppa kunnossa ja mielikin kutakuinkin! ;)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä olen 39-v, esikoiseni on 20v ja nuorimmaiseni 17v.

Siinä vaiheessa minä alan järjestää itselleni ja puolisolleni mukavaa elämää - matkustelemme ja teemme juuri sitä mitä huvittaa - ilman esteitä. Voi olla että tunnen itseni silloin kalkkikseksi.

Onnea raskaudesta, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Älä vaan enempää lisäännykään, pliis!

Vierailija
22/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä olen 39-v, esikoiseni on 20v ja nuorimmaiseni 17v.

Siinä vaiheessa minä alan järjestää itselleni ja puolisolleni mukavaa elämää - matkustelemme ja teemme juuri sitä mitä huvittaa - ilman esteitä. Voi olla että tunnen itseni silloin kalkkikseksi.

Onnea raskaudesta, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Ja sitten sitä lennetäänkin kukasta kukkaan, heipat voit sanoa avioliitollesi.

Onnea ap !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lapset saanut 37- ja 40-vuotiaana

Vierailija
24/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi aikoinaan samoin, nyt tuo iltatähtösemme on ihana, terve ja touhukas 2-vuotias.

Raskaus meni todella hyvin, kuten vauva-aikakin. Nyt on ihana seurata tuon pirpanan kehittymistä! Ei 40+ ole vielä ikä eikä mikään, tässä iässä osaa asettaa asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen, eikä hötkyile turhasta. Eli hyvin tässä jaksaa, ja lapsesta saa todella paljon voimaa ja iloa.

Vierailija
25/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset tärppäsivät eka kerrasta 33- ja 36-vuotiaana. Eihän siihen tärppiin tosiaankaan tarvita kuin yksi kerta.

Ei mun raskautta 42-vuotiaana seurattu sen kummemmin kuin nuorempienkaan raskauksia. Pelkkä np-ultra tehtiin eikä neuvolakäyntejäkään ollut normaalia enempää.

Vierailija
26/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni elämämme on jo nyt varsin mukavaa, muutimme ulkomaille ja matkustelemme paljon. Miksi odottaa siihen, kun lapset ovat aikuisia? Iloitaan elämästä ja toistemme seurasta tänään :)

Vierailija
27/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

intoilisi

Vierailija
28/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita samaa :)

Vierailija
29/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samanikäinen kuin minä :-) Onnea onnea!

Vierailija
30/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti ap! Itseäni huvittaa suunnattomasti tuo "jaksaminen". Ihan kuin puhuttaisi kahdeksankymppisistä. Fyysinen jaksaminen lapsen hoidossa ei eroa kakskymppisen ja nelikymppisen välillä. Henkinen puolihan on heikommalla kakskymppisellä kun täytyy ajatella vaan omaa olemistaan. Nelikymppinen ei odota sitä hetkeä että lapsi on aikuinen vaan nauttii joka hetkestä. t. 20v, 22v, 37v lapsensa saanut.

Vierailija
31/31 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä tuut pärjäämään!