Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

++ Helmimammat ++ 29.5 to-su pino

29.05.2008 |

Kertokaapas nyt jotain miltä tuntuu, mulla vielä pää hieman pehmeänä plussaamisesta.

Rinnat on kipeät ja suurentuneet sekä nenäntukkoisuus ja nuhaisuus pitää kyllä paikkansa ensioireista B-)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli! Ihanaa, mahtavaa, hämmentävää...

Eli ekaa ollaan yritetty kolmen kierron verran, pari ekaa kiertoa melko reippaasti kuumeilupuolelle kirjottelinkin, mutta viimosessa kierrossa vähemmän. Viime torstaista rinnat ollet turvoksissa ja todella arat ja alavatsaa juiminut oikeen reippaasti, ajattelin että no, menkat varmaan tulee normaalia aikasemmin...en oikeen raskautumiseenkaan uskonut, peittojen heiluttelu jäi tosi vähälle, mies oli mahataudissa jne. Vatsakrampit väheni kun menkkojen piti alkaa ja toiveet vaan kasvoi...tänään tein sitten Clearbluen testin ja plussahan siihen paukahti, ihan selvästi ja todella nopeesti...kp oli siis 31/34.

Nyt on olo...ei osaa oikeen sanoin kuvailla...semmonen kun olis just saanut tietää olevansa elämänsä ekaa kertaa raskaana =) Huonompi homma on vaan se, että mun on pakko kertoo töissä pomoille heti, siis jo huomenna, en voi alottaa suunnitellussa työpisteessä kahden viikon kuluttua (rtg-säteitä)...hiukan kauhistuttaa millasta kommenttia tulee, aikamoiset järjestelyt tästä nyt aiheutuu...mies sano, että voin sitten syyttää sitä koko asiasta =) Suunnitelma oli, että jos ei nyt tärppää niin sitten kesän ajan kuumeilutaukoa just ton työn takia. Ei oo kiva, kun kaikki arvaa jo näin alussa mistä on kyse, mutta ei voi mitään...

Niin ja siis ikää mulla 27, miehellä 26, eli siihen suomalaisen ensisynnyttäjän sabluunaan menen.

Lämpöiset onnittelut kaikille helmille, kovasti peukkuja ja tarrasukkia!

t: Hannekka, viikkoja laskureiden mukaan 4+3

Vierailija
22/23 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun mennään samoilla viikoilla ja jopa päivillä, loppukuun odottajat kun vielä kuumeilee tai kukin tavallaan:)

Täällä on myöskin 5+0 jos oon oikein laskenut.

Voiko ottaa jo yhteyttä neuvolaan? Ajattelin jos huomenna mäkin soittaisin.

Aiotteko mennä alkuraskauden ultraan? Onko suosituksia Helsingistä tai pk-seudulta? Ja tiedättekö paljonko tulee maksamaan?

Mä oon ekan odotuksen käynyt läpi melkein kokonaan ulkomailla, joten sikäli on vähän niin kuin ensikertalainen, että oppii miten nää systeemit toimii!

On vieläkin niin epätodellinen olo koko raskaudesta... Ajattelin tehdä vielä parin päivän päästä 3. testin, että tiedän, että ihan varmasti olen raskaana:)

Hassua ajatella, että helmikuussa viimeistään ollaan toivon mukaan synnyttämässä. Mulla oli vaikka minkälaisia suunnitelmia, mutta ne saa ihan mielellään jäädä sivuun näiden uusien kuvioiden myötä.

Oon kertonut tähän mennessä yhdelle ystävälleni, mutta vanhemmille ym. kerrotaan vasta vähän myöhemmin. Periaatteessa ajattelen, että ne, joille voin kertoa myös mahdollisesta keskenmenosta, saa tietää mun raskaudesta jo aikaisessa vaiheessa. En nyt vielä kuitenkaan kerro, vaikka mieli tekisi!

Meidän esikoiselle, 1v8kk, oon jo kertonut, kun ei ole pelkoa, että hän kertoo eteenpäin.

Oireita ei ole mitään kunnollisia, mutta mitään ruokaa ei tee oikein mieli. Maistuu kyllä vielä ihan hyvältä, kun alkaa syödä. Mutta suklaanhimon katoaminen on näköjään mulla näitä ekoja oireita, ihan hyvä:)

Toivon todella, ettei ala mitään järkkyä pahoinvointia. Olen lähdössä pitkälle viikonlopulle Berliiniin heti juhannuksen jälkeen. En voi peruuttaa lentoja ja haluan tosi paljon tonne matkalle!

Voikaahan hyvin kaikki helmimammat! Jänniä aikoja eletään nyt kaikkien elämässä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn myös mukaan joukkoon... tein aamulla elämäni ensimmäisen plussa-testin. Ei voi uskoa...

Takana vuosien lapsettomuushoitoja ja nyt uudessa parisuhteessa kolmannella luomukierrolla plussasi. Tein testin ainoastaan varmuuden vuoksi kun tiedossa on bileet tänään. Olen vieläkin aivan sekaisin...

Pelko täytää mieltä, entä jos ei kestäkään.

Oireita ei ole kauheasti ollut, siksi en osannut epäillä yhtään. RInnat ovat olleet todella painavan oloiset ja nännit kipeät. Muuta en osaa sanoa. Nyt plussa-testin jälkeen alavasta on alkanut juimia. :(