Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 30+1ja kauhea kutina ja pahaolo..

Vierailija
30.04.2010 |

kuukausi sitten alkoi aivan kauhea pahaolo mikä esiintyy vain öisin. Ja nytten viikko sitten alkoi kova kutina pisin kehoa. Raapimisen jälkeen ilmestyy vasta pieniä näppylöitä ja kutin apahenee saunassa tai suihkussa (lämpimässä) ja öisin kutina on sietämätöntä. Olen käynyt lääkärissä mikä ei osannut sanoa mitään asiaan ja neuvolasta annettiin lähete labraan raskaushepatoosia varten. Mutta neuvollassa sanottiin että tuskin on sitä mutta poistetaan epäiltyjen listalta. Onko kellään ollut samanlaisia oireita tai tietoa mikä voisi olla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko verenpaine ja pissatestit ok? Raskausmyrkytys tulee mieleen.

Vierailija
2/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenpaine oli normaali ja pissa oli normaali viime käynnillä... sokerirasitus tehtiin noin 1kk sitten ja se oli normaali...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana. Voikiko jokin yliherkkyys olla syynä?

Vierailija
4/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä oikeella kyljellä maatessa...

Vierailija
5/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sinne labraan! Tarkistavat sun maksa-arvot mitkä voi nousta nopeasti. Korkeat arvot voi olla hengenvaarallisia sikiölle.

Vierailija
6/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neuvolan mukaan ei kuulemma ole kyse yliherkkyydestä koska oireet alkoi raskaudenaikana ja aikaisempia allergioita tai muita ei ole.

Vierailija
7/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin sama ongelma. Huono olo on nimenomaan yöllä ja aamulla. Ajattelin ensiksi, että ehkä nukun selälläni, mutta miehen mukaan olen tiukasti kylkiasennossa, välillä kylkeä vaihtaen. Kutina ei ole kovin paha, mutta tarpeeksi ärsyttävä kuitenkin. Mitään näppyjä tms. ei tule, vain raapimisjäljet. Neuvolassa ei osattu sanoa, mistä voisi johtua. Kaikki arvot hemoglobiinia lukuunottamatta hyvät.

Vierailija
8/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, viikkoja on nyt 34+1.

Vierailija
9/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lähetteen tänään mutta en voi kuulemma mennä tänään niihin verikokeisiin koska olin aamulla ehtinyt syömään, joten joudun odottamaan maanantaihin.

Vierailija
10/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

labrat ei ota viikoloppusin verikokeita..

Vierailija
11/11 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kannattaa tutkituttaa. Kutina on merkki siitä että arvo on nousussa, minulla inakin oli, hyvää vointia toivotellen, onneksi saa selvitettyä..