Säälitti.-( mies osti ison kossupullon ja vaimo+vastasyntynyt odottelivat Alkon ulkopuolella..
Eikö edes pikkuvauvojen isukit voi olla juomatta ees yhen juhlan.-(
Kommentit (29)
kuinka ison seurueen booliin se pullo vaikkapa oli? Kuinka joku on noin... tyhmä?!
Etkö oikeasti tajua, että kaikki se mitä josakin näet ei ole välttämättä todellakaan sitä mitä ekaksi SINUN omaan päähäsi pälkähtää?
pienen/pienten lasten isä juo yli riskirajan alkoholia säännöllisesti. Ihan sairasta itseasiassa!
olla, että jos se pullo nyt sitten on isukin, nainen hyväksyy sen. Kyllä meidän perheessä ainakin keskustellaan ja sovitaan asioista, jos menojalka kauheesti alkaa vipattaa.
mäki oon joskus käyny vauvan kanssa Alkossa ja ostanut sieltä - kääk! - alkoholia. Kauheeta.
ja tyhmimmät ihmiset. Oikeasti! Ja seassa muutamia järkeviä... siksi joskus vielä käyn.
kun on kerran juonut ja tykännyt olosta. Olen aina välillä yrittänyt lopettaa viikottaista käyttöäni edes kerran kk juopotteluksi, mutta ei toimi.
Alkoholiinkin jää koukkuun. Aina maanantaina heti aamulla töissä, sitä miettii perjantaita ja ensimmäistä keppanaa.
ei sitten käyny mielessä että esim vie jollekkin joka pitää pirskeet tms? Ja jos iskä vetää kännin ni iskä vetää kännin.. olisit nyt ihmeessä menny kysymään ni ei tarviis täällä voivotella :)
Minäpä olen kolmen pienen lapsen äiti ja kävelen kohta alkoon ostamaan kaksi viinapulloa vapuksi. Voi ziisus mitä pellejä täällä vilisee :D
mutta se riittää sille pari kuukautta. Ottaa silloin tällöin max kaksi drinkkiä. Käy aikaisin aamulla pelaamassa lätkää eikä tuhlaa päiviään krapuloimiseen.
Olisit voinut nähdä meidän perheen, olen raskaanakin mutta sääliä ei tarvitse. Ja kauhistus jos en ole raskaana ostan joskus ison ginipullon, että voi juoda kokonaista yhden GT:n.
Eikö perheelliset kykene olemaan selvinpäin edes vappua? Ajattelisitte lapsia ja pitäisitte lapsille raittiin vapun.
Vitun alkoholistit.
entä jos oli eno, setä, äidin muu sukulainen, ystävä? Entä jos isä pitää varpajaiset vappuna ja äiti on vauvan kanssa mummolassa..?
Onhan näitä syitä.
Ja meillä on viinakaapissa ollut kummankin syntyessä pulloja, tosin taisivat olla aika samoja kuopuksen syntyessä, kuin esikoisen.. ;)
Kauheen kova olet tuomitsemaan ainakin, se on sanottava.
vappuna silli-aamiaiselle ja mies osti snapsia?
minäpä kävin eilen ostamassa alkosta lasten kanssa kuoharia. ja kyllä, juodaan se miehen kanssa tänään. mummi kylläkin yllättäen halusi lapset yökylään =)
Musta on outoa nähdä perheitä / perheenisiä alkossa. Mun mielestä alkoholi ei kuulu lapsiperheeseen.
Musta on outoa nähdä perheitä / perheenisiä alkossa. Mun mielestä alkoholi ei kuulu lapsiperheeseen.
Mä olen meillä se joka yleensä huolehtii alkoholin hankinnat.
Minullapa on niin ja niin pienet lapset ja ostin niin ja niin ison pullon.
Mitä rehvastelemista siinä on?
Mitäs sanot, ap, siitä että minun mieheni kävi ostamassa 7 pulloa kossua ja minä ja 3 kk vauva odottelimme Alkon ulkopuolella sillä välin? Ajatteletko että joi ne kaikki itse? Oikeasti osti ne kaverinsa puolesta tämän hääjuhlien booliin. Mietipä vähän ap kannattaako joka asiasta moralisoida.
Ollaan muutenkin täydellisiä. Ihannepainoisia, ei katsota telkkaria, pelataan iltaisin lautapelejä sokerittoman teekupposen ääressä (lapsille tietenkin vain hopeateetä) jne
ostamassa itse alkosta viskipullon.
Miten säälittävää se onkaan :).