Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”karppauksesta” on oikeesti näemmä hyötyä!

Vierailija
29.04.2010 |

siis ainakin mulle. Viimeviikon alussa aloitin, nyt painoa lähtenyt 3kg. Mutta paras asia on se, että en enää juo koko ajan colaa ja syö suklaata. Tai muuten syö jotain vähän väliä nälkääni. Äskön testasin palan suklaata, eihän se oikeastaan maistunut yhtään miltään. Samoin limu, ei mitään kummallista.

Olen jättänyt kokonaan pois leivät (ok, olen syönyt koko aikana 2 kertaa puolikkaan ruisleipäsiivun kylässä;), perunan, pastan, riisin, sokerin sellaisenaan, limut (lightiä olen juonut pari lasia) ja ennnenkaikkea sen SUKLAAN, jota söin ennen vähintään patukan päivässä. Colaa meni viikossa n. 4 1,5l pulloa...

Ruokana on ollut kasviksia (gratiinina, wokkina, höyryssä;) kanaa, kalaa, lihaa, kananmunia. Eikä kyllä ole ollut nälkä. Rasvaa en ole niin paljon käyttänyt kuin ehkä pitäisi (enkä ole perehtynyt mihinkään "ohjeisiin";), kalan paistamiseen voita, salaattiin öljypohjaista salaattikastiketta, ruokiin 5%-15% ruokakermaa. Juusto on täysrasvaista. Kanan paistamisessa ei rasvoja käytetä, paistetaan kuivalla pannulla. Ja on hyvää ruokaa! :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista katsoa, miten palaudut normaaliin ruokavalioon. Ne kilot tulee äkkiä takaisin jos leipä alkaa maistumaan.

Eikä tuo hiilihydraatiton taida kuitenkaan olla pitkällä aikavälillä terveellistä.

Vierailija
2/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikeissa aloittaa huomenna karppaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus on pysyä ruokailujen kanssa näin. Ehkä ruisleipää myöhemmin, mutta ei mitään vehnämössöjä. Kylässä, juhlissa, jne. en katso niin tarkkaan, mutta pysyn ihan kohtuuden rajoissa. Ja siis aion syödä esim. uusia perunoita, kun niitä saa. Eli en ole mikään kovin tarkka kuitenkaan ;)

Mutta olo on kyllä paljon parempi kuin ennen! Ei lainkaan niin turvonnut ja pöhöttynyt olo, jaksaa paremmin ja on virkeämpi!

Pakko myöntää, että aikaisemmin luulin oikeasti, että tuo on paskapuhetta, ja minua vitutti karppaushössötykset.

Mutta kuten jo alussa kirjoitin, olen rasvaa kuitenkin jättänyt vähemmälle. Mulla menee vatta aina sekaisin, kun syön kovin rasvaista, ja muutenkin tulee yökkö olo siitä.

Vierailija
4/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vähä/hyvähiilihydraattista. Ainakin minulla kasvisten määrä on lisääntynyt ainakin siihen suositeltuun puoleen kiloon päivässä kun jätin perunat ja riisit pois. Ei sitä lihaa ja rasvaa sentään paljaaltaan syödä.

Vierailija
5/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä juo 6 litraa limsaa viikossa kuten ennen niin kyllähän siinä tietysti laihtuu...

Vierailija
6/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ihmisen on täysin mahdotonta syödä siten ettei saisi hiilihydraatteja, ellei syö pelkkää rasvaa ja lihaa.

Toki hiilihydraateissa on eroa.

Vierailija
7/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hiilihydraatiton!! eikö ny mee sinne jakeluun!?! ihminen pärjää todella hyvin syömällä hiilareita 50g päivässä. ja sillonki saa vaan niitä hyviä hiilareita esim. niistä kasviksista!!

Vierailija
8/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun jättää kaikki sokerit ja tärkkelykset pois, niin ei ole enää himoa siihen limsaan ja suklaaseen. Eikä pullaan ym. makeaan, helppo kieltäytyä jos tiedän, ettei ole jotain aivan erityisen hyvää tarjolla. Kaupan pullaa tms. ei tee enää mieli.

Vierailija
9/21 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee erityisemmin mieli herkkuja tai syödä ylenmäärin.

Vierailija
10/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa huviksesi, mitä kaikkea ne sisältää. Tärkkelystä ym. ällöä, mikä ei ole terveellistä. VAihda kuohukerma tilalle.

Vierailija
11/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähähiilihydraattisen ruokavalion.

Olo on kevyt vaikka ylipainoinen olenkin. Jalka nousee paremmin, mieli on parempi ja mikä parasta painoa on tippunut 7 kg.

Vierailija
12/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vispi tai kuohukermaa.

vähähiilihydraattisen ruokavalion.

Olo on kevyt vaikka ylipainoinen olenkin. Jalka nousee paremmin, mieli on parempi ja mikä parasta painoa on tippunut 7 kg.

Vierailija
13/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa huviksesi, mitä kaikkea ne sisältää. Tärkkelystä ym. ällöä, mikä ei ole terveellistä. VAihda kuohukerma tilalle.

niinkuin sanoin, ni mulla menee rasvaisesta ruoasta maha ihan sekaisin. Ja pahin on just rasvaset maitotuotteet = kerma. Eli pysyn ruokakermoissa ;)

Vierailija
14/21 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoh, huomasitko 16, että jo otsikossa luki "karppaaminen"? Ja huomasitko, kun kirjoitin, että en käytä täysrasvaisia tuotteita, koska niistä menee vatsa sekaisin. En missään vaiheessa väittänyt KARPPAAVANI, en sinun, enkä kenenkään muiden ohjeiden mukaan. Kunhan nyt kirjoitin, miten minä olen muuttanut ruokailuani, ja kuinka sen teen. Ihan vaan jos vaikka siitä olisi esimerkiksi jollekin muullekin jotain hyötyä.

Kovimpa täällä käydään heti kimppuun, jos tekee jotain muuta kuin ohjeiden mukaan.

Vierailija
15/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä väitä tuota höpö ruokavaliotasi karppaukseksi. Kaiken maailman pellet lukee paskajuttuja naistenlehdistä ja väittävät karppaavansa. Silti VHH:n perusteet ovat täysin hukassa. VHH onvähähiilihydraattinen ja runsassrasvainen ruokavalio, johon ei kuulu mikään low fattäily. Syöt surkeasti ja ennen kesää olet taas eksynyt hiilarimaahan. Kilosi tulevat takaisin tuplaten.

Vierailija
16/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kysyisin muilta karppajilta, että mitä syötte aamu-, väli- ja iltapalaksi? itellä aina ollu puuro/leipä, nyt en niitäkään haluis ottaa ruokavalioon mielelläni ainakaan vielä. Paljonko saa päivässä syödä esim.maustamatonta jugurttia&marjoja?

Karppaus-vittuilijat voi jättää vastaamatta :D

Vierailija
17/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta on lähteny vain nestettä, ei läskiä. Karppaajat ei syö mitään -paloja vaan oikeita aterioita.

Vierailija
19/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkään en väitä omaa ruokavalioani karppaukseksi koska syön (hyviä) hiilihydraatteja huomattavasti enemmän kuin edes hyväkarppauksessa olisi sallittua. Silti tämä nykyinen ruokavalioni on MINULLE huomattavasti paljon parempi kuin oikeaoppinen karppaus, joka taas sai mut voimaan huonosti.

Älä väitä tuota höpö ruokavaliotasi karppaukseksi. Kaiken maailman pellet lukee paskajuttuja naistenlehdistä ja väittävät karppaavansa. Silti VHH:n perusteet ovat täysin hukassa. VHH onvähähiilihydraattinen ja runsassrasvainen ruokavalio, johon ei kuulu mikään low fattäily. Syöt surkeasti ja ennen kesää olet taas eksynyt hiilarimaahan. Kilosi tulevat takaisin tuplaten.

Vierailija
20/21 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"karppauksesta", ei karppauksesta.

On muuten taas av:n tapaan tullut kannustavia viestejä ap:lle :/

Hienoahan se on jos joku on muuttanut ruokavalioaan terveellisemmäksi, on laihtunut ja voi paremmin. Tsemppiä ap:lle edelleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän