Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on härkä-lapsi?Härkävauva tulossa...

Vierailija
29.04.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 26.4. syntynyt 9-vuotias...

Pelkäsin Härän itsepäisyyttä, mutta ei sitä kyllä ole kauheasti enemmän näkynyt.

Näitä voisin listata:

- Tunnollinen

- Perfektionisti

- Tulistuu nopeasti ja leppyy yhtä nopeasti, ei mököttäjä

- Itsekriittinen

- Empaattinen...ei kestä esim. vanhemman pahaa mieltä jotain mitä itse on tehnyt tai muuten vaan kenenkään pahaa mieltä.

- Ihan pienenä just tuo nopea tulistuminen oli erittäin näkyvä piirre :)

Ja siis mähän en horoskooppeihin usko :) Itse asiassa kaksi muuta lastamme (rapu ja skorpioni) ovat ihan samanlaisia.

Vierailija
2/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin huomenna 25-vuotta täyttävä härkä-aikuinen =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen, suloinen karvainen lehmäeläimen alku. Sarvet puttuu ja ensiaskeleet on melko haparoivia :)

Vierailija
4/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuule, se on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin, vai uskotko tosissasi että on 12 eri lajia olevia ihmisiä... tai korkeamman astrologian mukaan niitä on tietty enemmän kun otetaan kiinalainen mukaan ja sitten laskevat ja nousevat auringot, kuut ja tähdet. Tyhmää ja typerää. Käytä energiasi johonkin hyödylliseen, opettele vaikka venäjää.

Vierailija
5/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tehnyt. Olen pph, ja mulla on ollut eniten härkälapsia, päiväkodista tulleita, ns vaikeita tapauksia, jotka todellisuudessa ovat hyvin mukavia, mutta silkkihansikkailla on paras käsitellä. Ovat myös ylikriittisiä itselleen, tarvitsevat paljon kehuja ja kiitosta, ja haleja tietysti.

Vierailija
6/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Härkä. Itsepäinen kuin muuli, haluaa olla rauhassa eikä ole mikään sosiaalinen ankerias. Ihana lapsi ja kauhea kasvattaa millään perinteisillä menetelmillä.

Vierailija
7/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

härkiä yhdistävä tekijä on maanläheisyys ja realistisuus. Eli härkä ei ole haaveilija eikä haihattelija. Myös olemme molemmat säästäväsiä raha-asioissa vaikka olemmekin nautiskeiljoita ja kulinaristeja :)

Temperamenttieroja on kyllä paljon härissä...

Vierailija
8/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsevat paljon kehuja ja kiitosta, ja haleja tietysti.

Vierailija
9/9 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen just tällainen :)

härkiä yhdistävä tekijä on maanläheisyys ja realistisuus. Eli härkä ei ole haaveilija eikä haihattelija. Myös olemme molemmat säästäväsiä raha-asioissa vaikka olemmekin nautiskeiljoita ja kulinaristeja :)

Temperamenttieroja on kyllä paljon härissä...