Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonloput menee jotenkin aina pieleen

Vierailija
18.04.2010 |

Joka kerta. Vaikka kuinka yritän, olen sunnuntai-iltana pettynyt ja tyytymätön.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa odotuksia, tai tehtävälista liian vaativa. Laita alemmas.

Vierailija
2/7 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ongelman syy tullut jo tuossa viestissäsi; miksi yrität? Mitä jos ottaisit ensi viikonloppuna ihan rennosti ja fiilispohjalta, ei mitään suunnitelmia etukäteen tai suuria odotuksia? Voit yllättyä iloisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopuksi kasautuu aina niin paljon kotitöitä, etten ehdi lasten kanssa olla yhtään sen enempää kuin viikollakaan. Siivousta, kokkausta ja siivousta vain.

Vierailija
4/7 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. Vaikka kuinka yritän, olen sunnuntai-iltana pettynyt ja tyytymätön.

Liikaa odotuksia. Meidät on nyt kasvatettu siihen että painetaan viikko niskalimassa duunia ja viikonlopuista pyritään tekemään toinen toistaan upeampia. Viikonlopusta tulee siten herkästi suorite ja snobbailun aihe että mitä kaikkea muka siistiä kerkeää tekemään. No joo, se on toisaalta sama asia kun avio-seksi. Se vaan maistuu puulle aikaa myöden kun se ei jaksa innostaa ja kumpikaan ei viitsi panostaa.

Mä olen itse kuitenkin vuorotyöläinen ja lisänä on pientä yritystoimintaa ja täytyy sanoa etten ole toooodella pitkään aikaan ollut pettynyt viikonloppuun, lomaan tai vapaaseen koska tiedän että duuniarjessa mun elämä on helpointa. Teen siis käytännössä aina töitä ja hoidan vastuita.

Minun vinkkelistä siis se ettet saanut mitään aikaan, on hyvä asia. Rankka biletys ois vaatinut veronsa.

Vierailija
5/7 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ongelman syy tullut jo tuossa viestissäsi; miksi yrität? Mitä jos ottaisit ensi viikonloppuna ihan rennosti ja fiilispohjalta, ei mitään suunnitelmia etukäteen tai suuria odotuksia? Voit yllättyä iloisesti...

mutta epäonnistuu jotenkin silti.

luulen, että ensi viikonloppuna makaan sängyssä varuilta molemmat päivät etten vahingossakaan tule edes yrittäneeksi tehdä mitään.

Vierailija
6/7 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan kai vaatimattomia, mutta meille riittää, että ollaan kaikki kotona ja siis vaan ollaan, ulkoillaan jos siltä tuntuu, tilataan vaikka pizza, lueskellaan, loikoillaan, levätään.. siivotaan sit ku siltä tuntuu.. :) eli kohta pitäis aloittaa, onhan mulla nyt 2vkon loma... :)

Vierailija
7/7 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan kai vaatimattomia, mutta meille riittää, että ollaan kaikki kotona ja siis vaan ollaan, ulkoillaan jos siltä tuntuu, tilataan vaikka pizza, lueskellaan, loikoillaan, levätään.. siivotaan sit ku siltä tuntuu.. :) eli kohta pitäis aloittaa, onhan mulla nyt 2vkon loma... :)

Mutta viikonloppuna menee ruokakin usein ihan pieleen ja joku kodinkone hajoaa tai just viikonlopuksi saa kenkää töistä, tai huomaa, että palkka on laskettu pieleen tai jotakin tämmöstä ankeaa.