Paljonko suunnilleen PV-pisteitä tänään mulla?
osaisiko joku auttaa?
Aamup:Kaksi ruisleipää, 2 tl 60% oivariinia,
kurkku, tomaatti, viipale 5% juustoa.
Lounas:kasvissosekeittoa 1/2l, puolidesiä rasvatonta raejuustoa.
Välip:Pala ruisleipää, tl rasvaa 60%, reilu desi kevyt mansikkarahkaa.
Päivällinen: n. 3 desiä jauhelihakeittoa, pala näkkileipää 60% rasvalla.
Iltap: Kaksi palaa ruisleipää, molempiin 5% juusto viipaleet ja oivariinia.
Salaattia, tomaattia, kurkkua syönyt pitkin päivää ja vettä olen juonut ainakin kaksi litraa.
Joo ja tiedän, että leipää menee liikaa mutta rakastan ruisleipää.
Onkohan mahdollistakaan saada kiloja pois näillä syömisillä?
Sain laskettua, että PV-pisteet mulla olis päivässä 22 niin onko lähelläkään sinne päin?
Olen ajatellut aloittaa painonvartijoissa ja sieltä sitten saisin ohjeet, jotta itsekin voisin laskea pisteitä.
Kommentit (3)
Aamup:Kaksi ruisleipää, 2 tl 60% oivariinia, kurkku, tomaatti, viipale 5% juustoa. 3p
Lounas:kasvissosekeittoa 1/2l, puolidesiä rasvatonta raejuustoa. Jos vesipohjainen kasvissosekeitto ilman perunaa esim. vain porkkanaa ja muita 0p kasviksia, keitto silloin 0p ja raejuusto n.1p
Välip:Pala ruisleipää, tl rasvaa 60%, reilu desi kevyt mansikkarahkaa. 3p
Päivällinen: n. 3 desiä jauhelihakeittoa, pala näkkileipää 60% rasvalla. 4p
Iltap: Kaksi palaa ruisleipää, molempiin 5% juusto viipaleet ja oivariinia. 4p
Salaattia, tomaattia, kurkkua syönyt pitkin päivää ja vettä olen juonut ainakin kaksi litraa. Joo ja tiedän, että leipää menee liikaa mutta rakastan ruisleipää. Onkohan mahdollistakaan saada kiloja pois näillä syömisillä? Sain laskettua, että PV-pisteet mulla olis päivässä 22 niin onko lähelläkään sinne päin? Olen ajatellut aloittaa painonvartijoissa ja sieltä sitten saisin ohjeet, jotta itsekin voisin laskea pisteitä.
Eli yhteensä pisteitä tulisi n. 15 eli ihan säästöliekillä olet, varsinkin jos liikut vähänkään. Eli et saa tarpeeksi energiaa, etkä laihdu noin.
Terv. Painonvartijoissa aloitin tammikuussa. Nyt -8kg ja syön niin, ettei ole nälkä.
Helpottaa kun vähän tietää onko sinne päinkään syömiset.
Heti ensi viikolla menen painonvartijoihin ja rupean itse laskemaan pisteet.
Hyvää Vappua :)
Ap
Aamup:Kaksi ruisleipää, 2 tl 60% oivariinia, kurkku, tomaatti, viipale 5% juustoa. 3p
Lounas:kasvissosekeittoa 1/2l, puolidesiä rasvatonta raejuustoa. Jos vesipohjainen kasvissosekeitto ilman perunaa esim. vain porkkanaa ja muita 0p kasviksia, keitto silloin 0p ja raejuusto n.1p
Välip:Pala ruisleipää, tl rasvaa 60%, reilu desi kevyt mansikkarahkaa. 3p
Päivällinen: n. 3 desiä jauhelihakeittoa, pala näkkileipää 60% rasvalla. 4p
Iltap: Kaksi palaa ruisleipää, molempiin 5% juusto viipaleet ja oivariinia. 4p
Salaattia, tomaattia, kurkkua syönyt pitkin päivää ja vettä olen juonut ainakin kaksi litraa. Joo ja tiedän, että leipää menee liikaa mutta rakastan ruisleipää. Onkohan mahdollistakaan saada kiloja pois näillä syömisillä? Sain laskettua, että PV-pisteet mulla olis päivässä 22 niin onko lähelläkään sinne päin? Olen ajatellut aloittaa painonvartijoissa ja sieltä sitten saisin ohjeet, jotta itsekin voisin laskea pisteitä.
[/quote]
Eli yhteensä pisteitä tulisi n. 15 eli ihan säästöliekillä olet, varsinkin jos liikut vähänkään. Eli et saa tarpeeksi energiaa, etkä laihdu noin.
Terv. Painonvartijoissa aloitin tammikuussa. Nyt -8kg ja syön niin, ettei ole nälkä.