Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mahtuuko 15 neliön keittiöön saareke?
Kommentit (4)
jos huone on n 4x3,80m niin kaapistot vie yhdeltä seinältä 60cm ja kahdelta yht 120cm joten kaapistojen väliin jää tilaa n 340 x 260cm, siitä pois minimi kulkuväylät (1,2m sille puolelle missä on vain 1 seinällä ja 2x90cm toiseen suuntaan), n 80x 120-150cm saareke onnistuisi. Mutta ruokapöytää ei sitten erikseen enää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä on 19m2 keittiössä saareke,
on myös 6hlön ruokapöytä ja puu-uuni..
meillä pöytä on neliö joten ei vie niin paljon tilaa kuin tavallinen suorakaide.
ja meillä saareke on pyörienpäällä, juhlien tms ajaksi laitetaan sivuun ns. sivupöydäksi.
Alue: Aihe vapaa
paljonko on keittiön kaappeja,mut aika ahtaaksi voi tulla.,eillä 20neliön keittiö,ei saareketta ja just sopiva.jos siihen saarekkeen laittas niin eipä jäis paljon tilaa kun muksuja pyörii menossa mukana.