Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purkautumista.

Vierailija
28.04.2010 |

Haluan vain johonkin nyt purkaa pahaa oloani ja huono äiti-fiilistä. Opiskelen päivät ja teen illat töitä. Näen lapsia todella vähän, välillä en kunnolla moneen päivään, kun aamulla lähden ja myöhään illalla tulen. Eilen illalla vanhempi lapsi oli itkenyt, kun hänellä oli niin kova ikävä äitiä ja tänään oli yrittänyt saada päiväkodista tädit soittamaan minulle, että tulisin hakemaan, kun hänellä oli pää kipeä.

Tämä on ihan hirveää. Minä itken kaikki matkat autossa ja kärsin tästä itsekin ihan hirveästi. Onneksi lapsilla on sentään isä, joka on paikalla koko ajan. Koitan ajatella, että enää vuosi tätä, mutta eipä se juurikaan lohduta.

Soitin juuri miehelle, että pitäisi lapset hereillä siihen asti, että tulen kotiin töistä, mutta eivät kuulemma ole nukkuneet päiväunia, joten ei onnistu. Itkettää vaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hae väliaikaisesti rahaa sossusta ja laske senttejä - saathan olla lastesi kanssa siten enemmän!!!

Vierailija
2/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa, koska meillä on säästöjä ja omistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin tänään että meillä ei ole riittävästi varoja kahden lapsemme kouluttamiseen. Asumme ulkomailla ja koulutus on kallista. Teen töitä, mies tekee töitä, säästämme - mutta juuri mitään ei jää talteen. Aina tulee joku yllättävä juttu. Lapsilla pitäisi olla jo nyt useampi kymmenen tuhatta säästössä, että saisivat edes kohtuullisen koulutuksen ja heillä on vain muutama hassu tonni.

Yritän ajatella valoisasti ja luottaa tulevaisuuteen, mutta pelottaa. Tuntuu, että olen pettänyt jo nyt lasten luottamuksen.

Vierailija
4/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko tämän ja viimetalven paiskinut töitä kuin eläin, sillä mieheni yritystä kohtasi lama, ja työt vähissä. Jonkun pitää siis perhe elättää. Onneksi olen kesät ihan vapaalla ja lasteni kanssa. Äitini mielestä mieheni joutuu tekemään ihan liikaa kotitöitä ja hoitamaan lapsia, ja se hävettää häntä. Pistän joka ikisen vapaahetken mieluumin lasten kanssa puuhailuun, kuin moppaamiseen. Nyt lapset tosin isän kanssa lukemassa iltasatua. Hänen vuoronsa.

Vierailija
5/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset pitäisi vaikka palkatonta tai jäisi työttömäksi?

Vierailija
6/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesämökki ja säästöt on lähinnä sitä varten, että jos jotain äkillistä tapahtuu. Niitä ei ole kuin muutama tonni, että ei sillä pitkään elettäisi. Mies on kyllä myös töissä, mutta pienellä palkalla ja Helsingissä eläminen on kallista.

Vierailija
7/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kesämökin, ja jättäytyisin pois iltatöistä niillä varoilla. Kesämökin saisi ehkä myytyäkin hyvin nyt kun kesä tulossa?

Ja sitten kun opiskelusi ovat lopussa ja palaat taas päivätöihin, ja illat lasten kanssa, voisitte ostaa uuden kesämökin, jos tarvis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi