Häävieraana toukokuun lopussa. Vaate-asiaa..
Ostin viikko sitten Espritin mustan pitkän sifonkimekon. Puvussa naruolkaimet ja rintojen päällä satiininauhaa..
Olisiko siitä asuksi myös ensi kuun lopussa pidettäviin häihin? En millään raaskisi etsiä uutta, aikaakaan etsimiseen ei oikein ole.
Kommentit (22)
Ainakin täällä Englannissa on nyt kaikki nuorten putiikit täynnä noita maxi mekkoja!
en uskalla ajatella miten te pukeudutte itse juhliin. :DD
Enkä laittaisi mitään värikkäitä asusteita, kuten huivia. Sen sijaan laittaisin näyttävät, värikkäät korut.
Musta voi olla myös tyrmäävän upea. Ja ikiklassikko.
jos tuo ei ole teistä tantta en uskalla ajatella miten te pukeudutte itse juhliin. :DD
eli värikkäät asusteet ja musta kolttu on ok.
Perusetikettisääntö.
joku värikäs pasmina ja muut asusteet samaan väriin (kassit, kengät jne) niin täydestä menee.
Hiukset kiharoille ja jotkut kauniit korvakorut ja sirot kiiltonahkaiset mustat kärjestä avoimet sandaalit?
noh, tyyliä joko on tai ei ole. tässä tapauksessa ei ole.
Hiukset kiharoille ja jotkut kauniit korvakorut ja sirot kiiltonahkaiset mustat kärjestä avoimet sandaalit?
Kolmekymppinen olen. Tantta sitten kai, mutta tarkoitus olisi pukea päälle vaatteet joissa viihdyn.
ap
Musta on nykyisin ihan yhtä hyvä väri häissä, kuin mikä tahansa muukin, erityisesti kun käyttää värikkäitä asusteita sen kanssa. Tervetuloa vuoteen 2010.
nyt ns. maxi mekosta? Eli nilkkoihin saakka tulevasta? Nehän ovat ehdottomasti kesän kuuminta muotia, söpii häihinkin varsin hyvin, jos vaan materiaali on juhlavaa, eikä kyseessä ole beach-malli.
t. muotinikkari Englannista
tuolla nettisivuilla näyttäisi olevan. 89e hintaa, musta nilkkoihin ulottuva malli.
ap
oikein hyvä! Saat ainakin hyväksynnän tällaiselta 23-vuotiaalta muotibloggarilta ;)
Nyt mä meen hyvällä mielellä nukkumaan.
Huomaatkos, mulle riitti yksi positiivinen kommentti. Kiitos siitä. :)
ap