Anoppi toi mulle äitiysvaatteita!
Vaatteet ovat hänen tyttärensä käytössä olleet, joskus 80-luvulla. Voitte vaan kuvitella minkä näköisiä.
Isot räikeät kuosit, joka paidassa muhkeat olkatoppaukset jne...
Ei tuo vielä mitään, mutta kun en ole yhtään samaa kokoa kuin edellinen käyttäjä. Olen 166cm pitkä, edeltäjä 185cm. Mulla on kapeet hartiat, edellisellä ladonovet.
Kokeilin äsken ihan huvinvuoksi paria jakkua, olkatoppaukset roikku kyynärpäässä. :D
Anopin mielestä ne menee ihan hyvin mulle, sitten kun maha alkaa kasvaa isommaksi. Ajattelin vaan, että ihanko mun hartiatkin siitä levenee ja pituutta tulee 20cm lisää??
En osaa edes olla vihainen, naurattaa vaan.
Kommentit (11)
Näin olen päätellyt, sillä muuten anoppini ei kantaisi minulle ihmeellisiä telttaviritelmiä ja kaapin kätköjä mammavaatteiksi. Eivät tuon ikäiset taida ymmärtää, että HenkkaMaukasta saa mammapaitoja ja netistä voi tilata ihan mitä tykkää.
Anteex, nyt vaan.. Rupesin täällä ihan itsekseni nauramaan, kun kuvittelin vaatteet kuvailemallanne tavalla...
Selma vainaan lahkeellisista alushousuista lähtien ja synnytyksen jälkeen sain korsetin, että vatsa palautuu piukeaksi ja poikansa silmää hiveleväksi.
Kyllä tuli käytettä molempia ja niitäkin muita asusteita.
mulle raskauden loppumetreillä neuletakin kokoa 54/56. Niin, olihan mulla mahaa, mutta kun olin kuitenkin kokoa 34 enkä ollut todellakaan paisunut muualta kuin vatsan kohdalta. Onneksi sen sai vaihtaa kaupassa. Oli kyllä myyjälläkin hauskaa kun menin sitä vaihtamaan =)
niitä on säilötty 20-30 vuotta! Teidän miehellä ja siskolla taitaa olla ikäeroa?
Itse kun odotin esikoista 80-luvulla, niin mammakeskuksesta sai toki ostettua muutamia äitiysvaatteita mutta harvalla oli, koska sen aikainen muoti oli väljää; isot muodottomat t-paidat, collegepuserot, neuleet, lappuhaalarit jne.
älä loukkaannu vaatteista. Hyvää hän sillä tarkoittaa
Ajattele että on jaksanut vuosi kausia niitä säilyttää
Kaikkein pahimmat ovat ne anopit jotka eivät koskaan edes vaivaudu kysymään 'miten voit'.
Kun se oli NIIIN mukava...jos joku sitä joskus käyttäisi.
On kyllä ollu koipussissa vasta 5 vuotta.
Niin ja hei, minä olen kanssa 180, mutta kun SE mekko on NIIN mukava, VARMASTI se sopii KAIKENPITUISILLE äideille
hehee
:-)
(ja multa ei oma äitikään kysynyt ikinä mitään, raskaana ollessa, paitsi että syönkö nyt tosi tosi paljon )
(ja en, ja mulla oli maailman kaunein vatsa eikä muualla kropassa mitään ekstrakiloja)
... mutta mulle kaveri työnsi sisarensa vanhoja hiihtohousuja (sellasia joissa on jalan alla kuminauha)ja Xl-neuleita kananmunankeltaisissa sävyissä peittämään raskauskumpua. Oli käyttänyt niitä itsekin, entisenä mallina näytti niissä - niin kuin kaikessa muussakin - tosi hyvältä. Minä laitoin vaatteet sutjakkaasti kaapinperälle ja hain henkka maukalta jotain vähän vaatimattommalla varrella varustetulle sopivaa ;-)
Kiitetään kauniisti ja laitetaan kotimatkalla uffin laatikkoon.
Oli mun ekassa raskaudessani joku fetissi saada mut puettua lappuhaalareihin ja raidalliseen paitaan! Osti vielä koko vaatesetin mulle "se on niin tyylikästä!" ... joo... kerran taisin käyttää ja kiittää :P
Itse kun olin raskaana ja mikään takki ei loppuraskaudessa oikein mahtunu päälle niin äitini käski minun kokeillä hänen vanhaa toffeen väristä karvaista takkia... oli vielä muhkea ja paksu ja kolme nappia edessä sellaiset nyrkin kokoiset.
Näytin ihan kauhean isolta.. neiti xxxxxxxL :)