Roman Schatzin naisen ulkonäkö yllätti minut
Luin eilen tästä mielestäni karismaattisesta miehestä haastattelun jostakin naistenlehdestä ja kertoili uudesta rakkaudestaan joka johtanut nopeasti avioliittoon asti. Kertoi miten naisen ulkonäkö herätti kiinnostuksen, netin kautta kun ensin kohtasivat. Heitä yhdistää seksi.
Mielessäni ajattelin heti sievää suloista blondia, sairaanhoitajakin nainen vielä. Tässäpä mun omat piintyneet käsitykseni saivat tuta, aivan erinäköinen olikin tämä tuore rouva. Ja siis miellyttävän oloinen, mutta itseäni tässä soimaan ennakkoluuloista.. :)
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1991796-400_roman.jpg
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 19:21"]
Romanin nainen upea!
Kauniin ja älykkään näköinen. Hyvä pohja hyvälle seksille. Olen usein ollut Saksassa ja täytyy sanoa, että sikäläiset naiset hakkaavat nämä kotimaiset ylipainoäitityyppimussukat 10 - 0! Kyllä suomipojalle maistui ... Osaavat puhua ja pukeutua ja ... nam nam ... Kateus taas jyllää useiden suomineitojen ja suomipoikien suonissa kun katselevat omia persjalkaisiaan!
[/quote]
Voi herranjumala, nyt yritetään provoilla jo jollakin saksalaisten naisten ulkonäöllä. Ei ne kuule ole yhtään ihmistä kummemman näköisiä. Muutamat itäsaksalaiset painijanaiset jopa erittäinkin miehekkäitä.
Mä näin Romanin ja hänen vaimonsa muutama kk sitten kaupassa Herttoniemessä. En edes muista mitä nainen näytti eli oli varmaan ihan tavallinen nainen. Muistaakseni oli hoikka ja kolmekymppinen.