Onko kellään kokemusta kolmivuorotyöstä? jaksaa
tehsä? miten se häiritsee muuta elämää, onko vaikea sopeutua yövuoroon? meillä ei ole pieniä lapsia.
Kommentit (26)
onnettomuuksia, umppareita, sektioita? Anestesialääkäreitä tarvitaan myös teholla yöaikaan.
Kaksivurotyö olisi ihanne, parempi mielestäni kuin pelkkä aamuvuoro.
ilta ja yöaikaan päivystysleikkaukseen tulevat? Vahtimestari vai? Entäs teho-osastoilla? Sektiot tietty tehdään suukapulan avulla, kyllä mammat kestää...
sinusta kiinni mitä jaksat. Mä olen tehnyt nyt 2 viikkoa pelkkää aamua ja olen ihan ryytynyt. Illat olen niin väsynyt etten jaksa kuin maata. Ei sovi mulle. Tykkään vaihtelevista työajoista, saan enemmän omaa aikaa ja lapset minun aikaani näin.
raskasta kolmivuorotyötä kun saa saman summan ja paljon enemmänkin ihan tavallisesta päivätyöstä! Kouluttaudu kunnolla niin sun ei tarvitse paiskia hommia epäinhimillisiin aikoihin.
ja tarvit hoivaa yölläkin. :D
Eli pitää olla todella hyvä syy (esim. onnettomuus), että ko. lääkäri hälytetään hätiin klo 18 jälkeen illalla. Ei taida epiduraalin pistäminen keskellä yötä riittää sellaiseksi. Mutta täällä suositaan muutenkin luonnonmukaista synnytystä..