Laihduin voimakkaasti, kun jätin viljatuotteet, perunan, pastan, riisin ja näkyvän sokerin.
Rasvaakaan en hirveästi käytä. Normaalisti kuitenkin. Suklaata ja jätskiä syön joka päivä vähän. Kolmessa viikossa paino on tippunut 8 kg. Lähtöpaino oli 65 kg.
Paljon vaan kasviksia ja hyviä proteiineja.
Kommentit (18)
myös kaikki sokerit, myös hedelmät pois. Vain rasvattomia tai vähärasvaisia maitotuotteita. Alkot pois jne.
Alkupaino 70.8 nyt paino 68,5. Paino käväisi parin viikon jälkeen 67,3 ja nyt ei ole hievahtanutkaan ylös eikä alas.
Se siitä laihtumisesta.
Musta tuntuu että kaikki ruokavalioon perustuvat laihdutusjutut on ihan hevonkukkua. Näillä tuloksilla saisin vetää ihan vanhaan malliin karkkia/jätskiä/suklaata/siideriä tai oikeastaan ihan mitä vaan kun paino ei siitä nouse tai laske.
täysin kun vähensin hiilarit alle 150g /vrk. Enkä usko että tämä ruokavalio mitenkään vanhentaa?? Miksi ihmeessä, jos elimistö voi hyvin ja se näkyy päälle??
Makeasta en ole luopunut täysin, paino pudonnut vain 2,5kg vuoden alusta
t. normaalipainoinen hyväkarppi
Kaikki dieetit perustuvat siihen, että jotain jätetään pois ruokavaliosta.
Ja limpparit kun jätin pois on paino tippunu vajaassa vuodessa -20kg. Vielä saisi tosin hiukan tippua lisää.
Olen painanut 25vuotiaana muutaman kilon vähemmän ja rasva% silloin oli 15 - nyt painan vain 3-4kg enemmän, mutta rava% on varmaan 27.
Tämä kaikki selluliitti saavutetaan seuraavilla seikoilla:1. liikuntaa ei saa harrastaa oikestaan ollenkaan, satunnainen uiminen tai kävely on kuitenkin ihan ok
2. syö oikein paljon ruisleipää
3. välttele lihan, kanan ja kalan syömistä
4. stressaa niin paljon, kuin jaksat
Minulla tosin ikää "vain" 37 ja painokin pari kiloa enemmän. Lisäksi rasvaprosentti vähän alhaisempi (ei sellua kovin paljon) Mutta liikuntaohjelmakin täsmää. Hei kamu!
ne on mulle iso ongelma! itse en kanna kaupasta mutta mies kantaa ja en toista voi kieltääkään....helpppp
Rasvaakaan en hirveästi käytä. Normaalisti kuitenkin. Suklaata ja jätskiä syön joka päivä vähän. Kolmessa viikossa paino on tippunut 8 kg. Lähtöpaino oli 65 kg.
Paljon vaan kasviksia ja hyviä proteiineja.
aina vaan 75 kg. Suklaata en syö lainkaan.
aina vaan 75 kg. Suklaata en syö lainkaan.
Sulla on liian isot annoskoot siihen verrattuna mitä on päivittäinen energiankulutuksesi.
On ihan sama mitä syö, kunhan vaan kulutus ylittää saannin, niin varmasti paino tippuu!
bmi on 21 ja ollut sama jo 15 vuotta... Uskokaa nyt vaan että jokaisella on ne geenit jotka onneksi/valitettavasti vaikuttaa!
paitsi etten syö jätskiäkään.
En ole laihtunut grammaakaan.
munakoisosta, kesäkurpitsasta, herkkusienistä ja tomaattimurskasta tehty kasvispannu. Siihen mustapippuria, suolaa ja curruä. Loraus kermaa. Ai miten hyvää! Eilen herkuttelin isolla kulholla vadelmarahkaa. Pari purkkia rahkaa, loraus kermaa, makeutusjauhetta ja vadelmia, NAM! Hyvät proteiinit saa vaikka kanasta ja kalasta.
ap
Mitä sitten saa syödä? Hyviä proteiineja - mitä ne on?
- karkit, myös suklaan
- pullat ja muut leivonnaiset, kakut ja keksit
- alkoholin
Paino pudonnut jo lähes 7 kg ja ei tarvitse tehdä mitään ylimääräistä. Syönkin mitä mieli tekee, pastaa, perunaa, viljaa, meetvurstia ja juustoa leivälle ja maitoa lasiin. Näyttäisi toimivan. Nyt paino (melkein tavoite) 55 kg. Tavoite on 53 kg. Tämä oli painoni kun olin lukiossa.
bmi on 21 ja ollut sama jo 15 vuotta... Uskokaa nyt vaan että jokaisella on ne geenit jotka onneksi/valitettavasti vaikuttaa!
Kuka kehtaa jauhaa paskaa ja antaa tekosyyn ylipainoisille jatkaa samalla tavalla hamaan, melko nopeasti tulevaan loppuun asti?!
Suomalaisten ylipainoista 1-2% selittyy sairauksilla tms. Meillä tämä läskiongelma on räjähtämässä käsiin mitä tuo 1-2% ei suinkaan selitä. Perimä tietenkin jonkin verran vaikuttaa mutta vaikka isä, äiti ja kummin kaima olisi ylipainoisia, voi asiaan kyllä ihan omilla elintavoilla vaikuttaa. Ei se perimä oikeuta mihinkään mässäilyyn.
Jokaisella on vastuu omasta itsestään ja sen joko kantaa tai ei kanna. Jos ei kiinnosta kantaa, kannattaa sekin ihan suoraselkäisesti myöntää!
Olen painanut 25vuotiaana muutaman kilon vähemmän ja rasva% silloin oli 15 - nyt painan vain 3-4kg enemmän, mutta rava% on varmaan 27.
Tämä kaikki selluliitti saavutetaan seuraavilla seikoilla:
1. liikuntaa ei saa harrastaa oikestaan ollenkaan, satunnainen uiminen tai kävely on kuitenkin ihan ok
2. syö oikein paljon ruisleipää
3. välttele lihan, kanan ja kalan syömistä
4. stressaa niin paljon, kuin jaksat
"19.4. Kuka lihoo, kuka ei?
Liikalihavuus on nykyään suurempi terveysriski kuin aliravitsemus. Kaikki eivät paisu ylipainoisiksi, vaikka syövätkin runsaasti. Ohjelma valottaa aineenvaihdunnan mekanismeja." Terveisin BMI 21 :)