Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa sappileikkaus yksityisellä?

Vierailija
27.04.2010 |

Kunnallisen jonot kun on mitä on, niin onko kellään tietoa missä summissa liikkuu leikkauksen hinta yksityispuolella?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattiin olkapää tähystyksessä, leikkaus kesti reilun tunnin. Hintaa sille tuli kaikkineen noin 2000 euroa. Eikös sappikivienkin poisto tehdä yleensä tähystyksessä? Avoleikkaus on sit varmaan kalliimpi...

Vierailija
2/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattiin olkapää tähystyksessä, leikkaus kesti reilun tunnin. Hintaa sille tuli kaikkineen noin 2000 euroa. Eikös sappikivienkin poisto tehdä yleensä tähystyksessä? Avoleikkaus on sit varmaan kalliimpi...

Vierailija
4/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutus korvannut yksityisen...mutta mutta, ongelmaksi muodostui, että yksityisellä puolella ei tehdä vatsanalueen leikkauksia. Asuimme Tampereella ja ainoastaan pääkaupunkiseudulta olisi löytynyt yksityinen, jolla oli ao leikkaukseen sopiva leikkaussali.

Vierailija
5/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutus korvannut yksityisen...mutta mutta, ongelmaksi muodostui, että yksityisellä puolella ei tehdä vatsanalueen leikkauksia. Asuimme Tampereella ja ainoastaan pääkaupunkiseudulta olisi löytynyt yksityinen, jolla oli ao leikkaukseen sopiva leikkaussali.

Vierailija
6/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vakuutus olisi korvannut sen siinä omavastuu oli noin 100 eur. Ja asian selvittely jäi tosiaan silloin kesken kun noita leikkauksia ei tehnyt yksikään tampereen yksityisistä asemista silloin.

Itse olisin päässyt julkisella puolellakin aika nopeasti (2kk) mutta vauva oli niin pieni, että se aiheutti vähän haasteita järjestelyille. Tavallaan omasta syystä meni vähän pitkälle ja sappikivet aiheutti kaikennäköistä mm haimatulehduksen, jonka jälkeen leikkaus oli pakko tehdä asap.

Vierailija
7/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin päässyt julkisella puolellakin aika nopeasti (2kk) mutta vauva oli niin pieni, että se aiheutti vähän haasteita järjestelyille. Tavallaan omasta syystä meni vähän pitkälle ja sappikivet aiheutti kaikennäköistä mm haimatulehduksen, jonka jälkeen leikkaus oli pakko tehdä asap.

kun sappi on täynnä kiviä.

Vierailija
8/10 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri laskun.

Vierailija
9/10 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa en muista. Toipuminen sitten olikin pitempi prosessi, mutta ei se johtunut itse leikkauksesta vaan mun vaivasta.

Vierailija
10/10 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotakuun mukaan kiiretön sappileikkaus tehdään kuuden kuukauden sisään. Jos hoito arvioidaan kiireelliseksi, tätä nopeammin, jopa päivystyksenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi