minkälaista raskausoksennus (ja -pahoinvointi) on?
hassusti muotoiltu kysymys, mutta näin yöllä ei aivot toimi...
Ajan takaa sitä, että tuleeko raskauspahoinvointioksennus heti syötyä niin, että oksentaa käytännössä syömänsä ruoan ennen kuin siitä edes ehtii mitään mahalaukkua pidemmälle vai oksentaako sen mönjän ulos useamman tunnin jälkeen syomisestä niin, että on normaalia jos oksentaa myös sappihappoja?
Kommentit (4)
Minulla ei ollut onneksi noin paha pahoinvointi mutta oksennus tuli kyllä millon sattui. Yleensä kuitenkin jonkun hajun tai tuoksun seurauksena. Ja se ympärivuorokautinen kuvotus...
oksennuttanut, mutta koko ajan voin pahoin. Oksensin helposti erityisesti aamuisin ja iltaisin, olin sitten juuri syönyt tai en.
kyllä se oli ihan ympärivuorokautista, tosin jos maha meni liian tyhjäksi niin pahaolo tuli nopeammin. hajut oli pahin. ja jopa ajatukset.. olin keittiössä tekemässä jotain ja ukko sanoi menevänsä paskalle, en tiedä mitä tapahtui mutta aivoni kun käsittivät asian, tuli koko aamiaiseni keittiön lavuaariin...
hampaita en voinut pestä veskin lavuaarin ääressä koko raskaus aikana.
Oksensin aamulla päivällä illalla ja yöllä. Joskus ruoan haju sai oksentamaan, joskus riitti kun mies avasi jääkaapin eri huoneessa tai joku alkoi puhua ruoasta. Aamulla laattasin ennen kuin olin syönyt mitään. Ja sitten kun olin ottanut aamupalan oksensin. Kävin lounaalla ja sen jälkeen juoksin vessaan oksentamaan. Ja joskus oksensin ihan muuten vaan.
Silloin kun en oksentanut niin silloin ihan vaan oksetti. Tosi kiva duunissa miettiä kokouksessa et lentääks laatta nyt vai vasta palaverin lopussa.
Mitä muuta haluat tietää?