Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan pimppipierut sanon minä!

Vierailija
26.04.2010 |

Synnytyksen yhteydessä minulle tehtiin episiotomia ja hyvin on parantunut haava mutta se on tuonut kauhean vaivan.

Nimittäin jos pieraisen niin kaikki ilma menee samantien pimppiin! Se ikään kuin imee ne sisäänsä ja on todella epämiellyttävän tuntoinen.

Pöntölle istuessani tulee sitten kaikki ulos oikein rytinällä!

Joskus kun pierettää oikein paljon ja pimppi imee itseensä ilmat niin menee alavatsa ihan mielettömän kipeäksi tämän seurauksena.

Onko muille tullut sama vaiva? On nimittäin hemmetin rasittavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehtiin kanssa episiotomia mutta ei mulle kyllä mitään tommosta vaivaa siitä tullu. ei varman kyllä kauhean terveellistä jos kaikki "pieruilmat" menee pimppiin! kannattaisko käydä jossai näyttämässä..?

Vierailija
2/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika. Ei oo kivaa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne minun tikit laitettiin sen verta kireälle että tuo iho menee alempaa kuin yleensä joten niille pieruille on ihan selvä reitti persieestä pimppiin!

Alkaako muka joku korjaamaan tuollaista jos menen lääkärille ja sanon: "Päivää, pieru menee pimppiini, leikkaisitteko vaginani normaaliksi?" Mahtaisi porukka lähinnä nauraa.

AP

Vierailija
4/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnehän sitten kannattaisi soittaa ja kysellä asiaa? Tuskin minnekään päivystykseen ottavat tällaisen vaivan takia.

Ap

Vierailija
5/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä ei korjattu edes repsotuksia,jotka tulivat kun tikkejä paukkui auki monta vierekkäin.

Vierailija
6/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoja pois pimpistä samantien kun ovat sinne menneet. Mullakin pimppi on joskus haukannut ilmaa, mutta heti pörisee pois. En pystyisi mitenkään pidätelemään sitä sisällä pöntölle saakka.