Onko muiden mielestä x-factorin Leena aina ihan kärsivä kun laulaa?
Musta sen suu on aina kauheassa irvistyksessä, ei kauhean kivaa katseltavaa.
Kommentit (9)
tosin hänelle valitut laulutkin on olleet melankolisia eikä taida olla ensimmäistäkään "iloista" biisiä. Mutta eihän sitä nyt ihan noin kauheesti tarvitsis irvistellä kuitenkaan...
No ei todellakaan ole! Yhtä kärsimystä kuunnella sen laulua! Hirveetä kiekumista ja vire perseellään laulussa kuin laulussa. Se Paratiisilinnut varsinkin oli ihan kauhee! Pois se akka kisoista kiekumasta.
Ja Paratiisilinnut oli niiiin hyvä veto
Juuri eilenillalla totesin, taas, miehelle että en pysty katsomaan kys naista kun se laulaa.
Sen suun seudun vääntely on ihan hirveää katseltavaa, huomaan että tulee tuijoteltua vain sitä kunnes on pakko kääntää katse pois, laulukin jää sen irvistelyn varjoon.
Ihmeellinen hevosleuka.
Musta sen suu on aina kauheassa irvistyksessä, ei kauhean kivaa katseltavaa.
Kiva että joku muukin on huomannut saman :)
Mä sanoin mun tytölle erään kerran kun katselin sen Leenan laulua että, "ärsyttää katsoa kun se on niin kärsivän näköinen aina laulaessaan, ihan kuin sitä sattuisi johonkin paikkaan"
sen homppeli-samulin mongerrus on vielä sietämättömämpää ja ilmeettömämpää mitä Leenan laulu.
Olen myös sitä mieltä, että kukaan näistä laulajista ei nyt niin kummoinen ole.
Näyttää kuin se änkäis jotain jättipaskaa.
Ihan hirveetä se suun vääntely ja se koru hampaassa häiritsee myös. Näyttää aivan roskalta.
ihmeen kauan on mukana. Myös se Samuli on ihme, että pysyy mukana. Musta sillä on kauhea ääni eikä lavakasrimaa.