Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Töräys tussusta"

Vierailija
26.04.2010 |

Hyvin alkaneet treffit kivan ukon kanssa menivät sananmukaisesti perseelleen! Olemme tapailleet kuukauden ja nyt sitten hyvän aterian, viinin ja kynttilöiden siivittäminä päädyimme sänkyyn...hän riisui pikkarini ja työnsi sisääni, ja minulta pääsi ihan törkeä "töräys" alapäästäni! Olin häpeästä punakkana, enkä osannut sanoa mitään. Mies naurahti ja pidätteli nauruaan, mutta tokaisi että "onkssul ilmaa siellä?" Koskaan ei oo noin käynyt ja nyt ekalla sänkykerralle sitten pääsee "pimppapieru" ilmoille...emme jatkaneet yhdyntää, tunnelma lässähti, minulla siis. Mies varmaan aattelee mua jonain väljätoosana, joka en kyllä suostu olemaan!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani pimppapieruja tulee vasta nyt, kun synnytys on väljentänyt tavaran. No ne äänet on siinä pienin ongelma...

Mies varmaan aattelee mua jonain väljätoosana, joka en kyllä suostu olemaan!!!!

Vierailija
2/5 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavara voi väljä olla, jos siellä kerta pysyy ilmakin sisällä! Itselläni on kokemusta n. 10 seksikumppanista ja yhdellä tytsyllä pimppa töräytteli iloisesti. Ei pilannut meidän fiilinkejä, vaikka mulle se oli aivan uutta. Tyttö oli pieni ja vilkas liikkeissään, eikä hänen pimppansa ainakaan mikään väljä ollut, päin vastoin. Lämmöllä muistelen sitäkin aikaa. Ei muuta kuin pää pystyyn, kyllä on miehessä vikaa, jos tuo häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy sisällä kun ovet on kiinni.

Vierailija
4/5 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olisit vain miehelle ilmoittanut että se oli fanfaari suuren juhlan kunniaksi ja sitten vaan kiimassa miehen kimppuun.

(kyllähän oikeasti sängyssä mellestäessä eri asennoissa pääsee ääniä. siinä fiilikset vasta meneekin jos pitää itseään tarkkailla ettei mitään ylimääräisiä ääniä pääse ilmoille)

Vierailija
5/5 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän