Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys, uupumus, uusi työ

Vierailija
26.04.2010 |

Tunnen itseni tosi väsyneeksi, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Olen hermostunut, tiuskin lapselle. Lisäksi uusi työ alkamassa. Mieleni tekisi vain nukkua ja vetäytyä omaan rauhaan. Miten ihmeessä "kokoan" itseni jotta en ole kuin zombie uudessa työpaikassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vinkit miten saada energiaa lisää.

ap

Vierailija
2/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla mahdollisuutta jäädä pois vanhasta työpaikastasi aikaisemmin? Että ehtisit vähän huilaamaan ennen kuin uusi alkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiletko ja syötkö terveellisesti? Onko fyysiseen hyvinvointiin liittyvät asiat kunnossa, vai pitäisikö niitä vähän rukata? kalaöljyt voisivat auttaa jossain määrin väsymykseen terveellisten elintapojen lisäksi.

Mitä tarvitset eniten? Mikä toisi hyvää oloa ja iloa?

Vierailija
4/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen stressaantunut, vaikka kaiken pitäisi olla ok :-( Nukun riittävästi mutta unen laatu levoton. Liikuntaa pitäisi lisätä, sen tiedän. Ruokavaliotakin parantaa.

Vierailija
5/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä, paitsi että työpaikka on sama vanha. Olen totaalisen tyytymätön parisuhteeseeni ja se aiheuttaa minulla nuo alkavan masennuksen oireet, jotka sinullakin näyttää olevan. Ilmeisesti eri syystä?

Vierailija
6/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että olen vain herkkä reagoimaan muutokseen ja uusi tilannekin (plus ehkä muutkin asiat) ovat laukaisseet lievän masennuksen. Olen pohtinut lääkärille menoa kyllä.

ap