Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä yh:sta, joka pyytää äidiltään siivousapua

Vierailija
25.04.2010 |

kun ei itse mukamas ehdi/jaksa, kun aika menee töissä (vain 30h viikko), opiskelee (ei täysiaikaisesti) ja hänellä on vain yksi lapsi, joka sekin on joka kolmas viikko isällään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi on viikolla päivähoidossa.

Palkatkoon siivoojan ja olkoon edes joskus lapsensa kanssa.

Vierailija
22/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensisijaisesti palkata apua.

Meidän lapset ainakin kärsivät siitä, että heidän serkkunsa, joka on totaliyhärin lapsi, saa lähes kaiken isovanhempien huomion. Samaa voi seurata siivouksesta. Aikaa ja apua ei riitä muiden lasten perheille tasapuolisesti.

Voin kuvitella, kuinka riitainen perinnön jako teillä tulee olemaan. Lasketaan varmaan jokainen sentti, mitä joku on joskus saanut, ettei meidän lapset saa vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kanssa täällä mun kanssa siivoamassa viime viikolla. En ole edes yh ja olen kotona lapsen kanssa,tosin viimeisillään raskaana. Keneltä se on pois, jos mulla on täällä siivousapua ja en kyllä tippaakaan välitä mitä muut ajattelee...

Hyvä vaan jos apua saa, kun sitä tarvitsee. Kaikesta sitä voi ihminen olla kateellinen:)

Vierailija
24/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuista ja ihan itse pyöritetään arki. Kai sitä parisuhdetta, jota tuolla yh:lla ei ole, tarvitsisi myös joskus hoitaa.

Ja ei ole mitään perintöä, mistä taistella :)

ensisijaisesti palkata apua. Meidän lapset ainakin kärsivät siitä, että heidän serkkunsa, joka on totaliyhärin lapsi, saa lähes kaiken isovanhempien huomion. Samaa voi seurata siivouksesta. Aikaa ja apua ei riitä muiden lasten perheille tasapuolisesti.

Voin kuvitella, kuinka riitainen perinnön jako teillä tulee olemaan. Lasketaan varmaan jokainen sentti, mitä joku on joskus saanut, ettei meidän lapset saa vähemmän.

Vierailija
25/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tekin saisitte apua, jos olisitte vähän mukavampia.

Ja tervettä parisuhdetta ei tarvitse erikseen "hoitaa".

Vierailija
26/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen yh:n oma moka? Miten meidän opiskelut ja työssäkäynnit eroavat hänen työstään ja opinnoistaan?

Vierailija
27/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua on ihana saada ja myös antaa.

Mä pyydän apua mun äidiltä. Nytkin oli viikoloppuna meillä viihdyttämässä lapsia (1,5v ja 3v.) että mä sain rauhassa tehdä koko päivän pihahommia.

Apua pyydän aina kun siltä tuntuu, mutta me autamme vastavuoroisesti aina tarvittaessa. Esim. viime viikolla meillä oli kummityttö hoidossa yhden illan, että vanhemmat pääsivät elokuviin, veimme naapurin puutarhajätteet kaatopaikalle, koska heillä ei ole peräkärryä, sunnuntaina 2 ja 4 vuotiaat lapset hoidossa pari tuntia kun kaverilla oli menoa ja mihensä töissä.

Elämä on yhteispeliä :) Mun mielestä on ihana tietää, että apua saa aina pyytäessä ja muiden auttamisesta tulee itselle hyvä mieli.

Vierailija
28/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee töitä 30h viikko, siihen päälle opiskelua (vaikkakin vain osa-aikaisesti) ja lisäksi on 3 viikkoa 4:stä yksin vastuussa kaikesta. Hienoa että osaa pyytää apua ja kiva jos äitinsä jaksaa/ehtii ja haluaa auttaa.

Varmasti tytär myös auttaa äitiään sitten kun tämä vanhuksena apua tarvitsee. Vuoroin autetaan :-) Näin ainakin meillä.

Vierailija
29/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: Ei koskaan. Ap, sä kuulostat ikävältä ihmiseltä. Sori nyt vaan.

Vierailija
30/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuista ja ihan itse pyöritetään arki. Kai sitä parisuhdetta, jota tuolla yh:lla ei ole, tarvitsisi myös joskus hoitaa. Ja ei ole mitään perintöä, mistä taistella :)

ensisijaisesti palkata apua. Meidän lapset ainakin kärsivät siitä, että heidän serkkunsa, joka on totaliyhärin lapsi, saa lähes kaiken isovanhempien huomion. Samaa voi seurata siivouksesta. Aikaa ja apua ei riitä muiden lasten perheille tasapuolisesti.

Siinä on iso ero. Ja terve ja tasapanoinen parisuhde ei kaipaa mitään "erillistä hoitoa".

Vierailija
31/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervettä parisuhdetta ei tarvitse erikseen "hoitaa

Jokaista parisuhdetta pitää aina jonkin verran hoitaa.. Jos sitä lähtee pitämään itsestäänselvyytenä, niin väärille radoille joudutaan! Ei se "hoitaminen" tarvitse mitään terapiaa olla, jokainen sen päättää itse mitä se on, mutta jokainen parisuhde kaipaa välillä hetken..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän