Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaa jos mies on ihastunut?

Vierailija
25.04.2010 |

Miehen työkaveri soitti meille tänään kotiin. Naispuolinen sellainen, eikä työasioissa. Minua kävi kismittämään moinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittautuuko se jotenkin tavallista enmmän töihin, onko ajatuksissaan, hymyileekö, hyräileekö tai lauleleeko ajatuksissaan?

Minun miehelläni oli vaihe kun lauleli rakkauslauluja (sellaisia joissa ollaan erossa tästä rakastatetusta) kotona, ei kuitenkaan minulle. Paska suhde kun muutenkin, niin vähän pisti epäilemään että kenestä se laulelee...

Vierailija
2/4 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittautuuko se jotenkin tavallista enmmän töihin, onko ajatuksissaan, hymyileekö, hyräileekö tai lauleleeko ajatuksissaan?

Minun miehelläni oli vaihe kun lauleli rakkauslauluja (sellaisia joissa ollaan erossa tästä rakastatetusta) kotona, ei kuitenkaan minulle. Paska suhde kun muutenkin, niin vähän pisti epäilemään että kenestä se laulelee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiinkin, mutta mies puhuu puhelut mun aikana, mikäli satun olemaan paikalla ja kyllä ne keskutelut koskevat pelkästään työasioita.

Vierailija
4/4 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minäkin soittelen miespuolisille työkavereille; useimmiten ihan asiasta, mutta usein myös juttelemme niitä näitä, joskus jopa syvempiäkin tuntoja. Vaikka ei ole mitään kummempia tuntemuksia välillämme. Olemme vain kavereita. Mietin juuri, miksi joidenkin naisten kohdalla tuntuu ikävältä, jos mieheni vaikkapa vain juttelee ja toisten kohdalla melkeinpä tyrkytän puhelinta kännyyn. En osaa selittää, miksi jotkut saavat minut mustasukkaiseksi, toiset eivät. Vaikka käyttäytyvät tasan samalla tavalla.

Myös minun mieheni on joillekinmieskavereilleni ja työtuuille kamalan mustasukkainen. Jajostain syystä varsinkin selaisista, joita kohtaan en unissakaan kuvittelisi tuntevani miään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi