Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuossa pitkässä huostaanottopelkä-ketjussa joku sanoo, että sossujen tulisi siivota,

Vierailija
25.04.2010 |

jos vanhemmat eivät jaksa/viitsi?

Siis täh? Eikö nyt jokaisen aikuisen tule kyetä itse siivoamaan kotinsa? Eikö se ole jo ihan arkielämän perusjuttuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Eikö nyt jokaisen aikuisen tule kyetä itse siivoamaan kotinsa? Eikö se ole jo ihan arkielämän perusjuttuja?

Vierailija
2/5 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalityöntekijän toimenkuvaan. Sitä varten on olemassa kodinhoitajat, mikäli perhe juuri siivousapua tarvitsee. Ja tosiaan, kyllä sitä itsekin sen imurin voi käteen ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä itse ainakaan vastaavassa tilanteessa jaksanut siivota, vaikka huusholli oli kun lentoon lähdössä.

Meistä tehtiin myös noihin aikoihin lastensuojeluilmoitus eikä lapsia otettu huostaan, vaikka huusholli ei ollut todellakaan siisti ja kerroin myös kerran ravistelleeni vauvaa.

Sen sijaan saimme kotiin kodinhoitajan, joka välillä hoiti lapsia välillä siivosi, mikä olikin aina sillä hetkellä tarpeellisinta.

Vierailija
4/5 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien perheiden tilannetta tiedä.Meillä on lastensuojelun maksama siivooja 2x viikossa ja lastenhoitoapu 3x viikossa eikä syynä tähän ole todellakaan viitsimättömyys.

Meillä on tilanne tämä.Miehellä raskas yötyö,itselläni vaikea leikkausta vaativa sairaus(jonotan leikkaukseen )

Lapsia 4 kpl iältään 9v,8v,6v ja 8kk.Esikoinen ja kolmonen ovat kehitysvammaisia erityis lapsia.

toki mies siivoileekin paljon ja hoitaa kotia mutta ei yksi ihminen jaksa kaikkea tehdä kun päivällä pitää nukkuakin ja touhuta lasten kanssa

Vierailija
5/5 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lämpimiä ajatuksia. Ei tilanne helpoimmasta päästä ollenkaan. Olet vahva nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi