kuinka paljon arvostat käsitöitä ?
Mun on pakko laittaa tänne viestiä. Olin eilen kollegan eläkejuhlissa ja tein hänelle tai hänen tulevalle lapsenlapselle pinnasänkyyn päiväpeiton.
Kollega on tosi kaunis, koti on mieletön ja täynnä kaikkea tosi kallista. Kimpassa työkaverit ostivat lahjakortin, joka maksoi 25 euroa per nenä.
Kollega on nähnyt mun käsitöitä ja itse aikoinaan vihjasi tälläisen voisi ottaa ja nyt kun pyysi juhliin, sanoi meille tulee poika, siis tämä lapsenlapsi. Joten annoin mielestäni aika kauniin päiväpeiton ja sankari oli tyytyväisen näköinen.
Vähintään 10 krt sain kuulla pientä ns irvistystä lahjastani. Olen kotiäitinä ja mulle 25 euroa on paljon rahaa. Vaikka päälle päin ei näy, uskoisin niin, että peitot on tehty kierrätysmateriaaleista. Sain n 100 rullaa lankaa ystäväni isoäidin kuolinpesästä, saan materiaalia enemmän kuin tarpeeksi seurakunnan vaihtopisteestä, eli mulle tuli peitto maksamaan sänkön ja työn verran ( 2 iltaa ).
No, enpä näe noita vasta kun ensi vuonna seuraavan kerran. Ja sankari tykkäs, se on varmaan pääasia.
Siis pitää vielä kertoa sen verran että eka lastenlapsi on tosi paljon mummolassa yötä ja heillä on hänelle pinnasänkykin. Eli päiväpeitto todellakin jää heille.