Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1725)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laukesin kaksi kertaa maksavalle miehelle. Ensimmäisen kerran sormitukselle ja toisen kerran naidessa. En ollut ammattilainen vaan hankin lisätuloja opiskelijana. N37
Mutta eihän tuossa ole mitään pervoa! Tuohan on juuri sitä mitä tuossa tilanteessa odotetaankin!
Ei taida olla ihan odotettua kun nainen on parikymppinen ja mies lähes 40 vuotta vanhempi. N37
Aloittajan pervous ei ole pervoutta vaan normaali seksin olomuoto. Itsekin tykkään joskus tutkia ja pukeutua seksikkäisiin käytettyihin naisten pikkupöksyihin tai sukkahousuihin. Saa hyvät orkut.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan pervous ei ole pervoutta vaan normaali seksin olomuoto. Itsekin tykkään joskus tutkia ja pukeutua seksikkäisiin käytettyihin naisten pikkupöksyihin tai sukkahousuihin. Saa hyvät orkut.
"Pervous" on aina enemmän tai vähemmän suhteessa puhujan omaan seksuaalisuuteen. Itselläkin sattuu juuri nyt olemaan sukkikset jalassa ja kulli pullistelee puolikovana niissä. Vaikka itse rinnastankin nämä pöksyt lähinnä seksileluun, niin ymmärrän hyvin, että jollekulle toiselle tämä menisi pervon puolelle. Tai että kolmannelle ylipäänsä mitkä tahansa seksilelut olisivat jo pervoilua.
Kunhan on itse sinut itsensä kanssa, niin se riittänee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laukesin kaksi kertaa maksavalle miehelle. Ensimmäisen kerran sormitukselle ja toisen kerran naidessa. En ollut ammattilainen vaan hankin lisätuloja opiskelijana. N37
Mutta eihän tuossa ole mitään pervoa! Tuohan on juuri sitä mitä tuossa tilanteessa odotetaankin!
Ei taida olla ihan odotettua kun nainen on parikymppinen ja mies lähes 40 vuotta vanhempi. N37
On odotettua ja ihan normaalia. Mitä muka ikä siihen vaikuttaa? Oletpa sinä estoinen!
Joo, mutta vain lauantaisin klo 20.05, Yle Suomi radiouutisten jälkeen. 😊