Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko avautua?

Vierailija
10.05.2008 |

Olen vastikään jäänyt neljän lapsen yksinhuoltajaksi.

Saan kuulla jatkuvasti, että "sulla on varmaan tosi rankkaa", tai että "miten ikinä parjäätte, näin niinkuin rahallisesti..?" ja että "teillä varmaan syödään pelkkää makaroonia ketsupilla" ..... "kun sulla on tuo autokin.." ja vielä pahimpana " sulle varmaan sossun luukku on tuttu paikka?"

Miksi ihmiset luulee että minä olisin niin köyhä, että tarvitsen toimeentulotukea, tai että en pystyisi lapsiani ruokkimaan?

Asun vuokralla, sossun luukulla en ole käynyt. Autoni kulut olen pystynyt maksamaan, vuokrani maksan aina etukäteen.. ennen eräpäivää. Lapset syövät paljon ja monipuolisesti. Rahaa ei liikaa ole (kellä olisi?) mutta nälkää meillä ei joudu kukaan näkemään.

Mua suoraan sanottuna ketuttaa kun kukaan ei enää pyydä mua/meitä pitsalle/elokuviin/ tai ylipäätään mihinkään mikä maksaa.

Kamalinta oli, kun ostin uuden pyörän vanhimmalle lapselle ja eräs kaverini kysyi että sainko sen sossun piikkiin..! Kas kun en ole sossusta edes kysynyt.

Sanokaa te, miksi minua pidetään automaattisesti täytenä sossun asiakkaana?

Siksikö että minulla on neljä lasta? Siksi, että olen yksinhuoltaja?

MIKSI?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa te, miksi minua pidetään automaattisesti täytenä sossun asiakkaana?

Siksikö että minulla on neljä lasta? Siksi, että olen yksinhuoltaja?

MIKSI?

helpostihan siinä tulee ajatuskulku että "kun meillä on tiukkaa vaikka kaksin maksellaan menoja niin tuo ei takuulla voi tulla yksin omilla tuloillaan toimeen".

Vierailija
2/4 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa yh:n avaukset?.

Ja yh on nyt niin huono ettei ees kiinnosta avaukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
4/4 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap olet ylpeä, että pärjäätte ja toisaalta ärsyyntynyt ettei tutut tarjoa elokuvia ym---

Siis kuinka niin?

Missä sanoin, että olettaisin muiden maksavan meidän leffat?

Tarkoitin, että kukaan ei kysy minulta: "lähdettekö katsomaan teatteriin sitä tai tätä elokuvaa..?" Ennen kyllä pyydettiin. Ennen eroa.

Nyt varmaan kuvittelevat, ettei mulla ole rahaa millä maksaa lasten leffaliput :(

Ja kyllä, lippuluukulla maksaisin ihan omasta kukkarostani itseni ja lapseni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän