Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut miespuoliseen pomooni :-(

Vierailija
23.04.2010 |

Olen ollut työpaikassani n. 3 kk, ja pikkuhiljaa olen ihastunut pomooni. Kamalaa :-( En osaa olla enää normaali hänen edessään vaan kiherrän ja punastelen kuin pikkutyttö.

En tiedä onko hän huomannut mitään, mutta on vähän flirttaileva ja avoin luonne.

Itse olen naimisissa ja kahden lapsen äiti, pomoni myöskin naimisissa, ilman lapsia.

Miten nyt tästä eteenpäin, en todellakaan kuvitellut että tässä näin pääsisi käymään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla aikuinen tai rikkoa perheesi. Siinäpä sinulle valintaa.

Vierailija
2/3 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks piristäkin kivasti. Mitä asialle muka pitäisi tehdä. Käyt töissä kuten aina ennenkin ja nautit tilanteesta. Suiihkussa käydessäsi fantasioi vapaasti ja suuntaat suihkusi.. nam..

No, tää nyt on vaan miehinen näkemys. Me yleensä osataan eritellä ne asiat. Siis perhe ja koti, parisuhde, niihin ei heikkoudet ja halut vaikuta. Musta on vaan hienoa että on flirttiä ja hyvää kemiaa. Ei se vaikuta mihinkään. Et todennäköisesti saa kenestäkään parempaa puolisoa kun se oma arkinen kultasi kotona. Nuo tuntemukset olet kyllä ansainnut, nauti niistä.

Oispa muuten aikamoinen ralli jos aina hyvän kemian ja aidon halun kohatessaan jättäisi kaiken ja lähtisi mukaan. Mies ajattelee että on taas hitusen rikkaampi kun kohtasi jonkun kuka on perfect match. Se tieto riittää, mutta ei asialle tarvitse mitään tehdä. Ehkä viettelet hänet sitten pikkujouluissa kuten on tapana ja saat elämäsi morkkikset, mutta ei senkään tarvitse muuttaa mitään. Se on elämää.

Voi elämän kevät ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näet hänessä vain parhaat puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi