Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aargghh! miehet!!!!!!!!!!

Vierailija
23.04.2010 |

ollaan kesällä lähdössä etelään, mies haluaa että anoppi tulee mukaan jotta päästään baariin edes kerran, itse haluan lähteä vaan miehen ja lapsen kanssa, ei ryyppääminen kiinnosta! siis voiko olla mies niin kakara vielä, miten saan sen mielen muuttumaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattehan lapsenvahdin. Seksiä hiekkarannalla.

Vierailija
2/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän yhteisenä aikana. ajattele, voisihan se sanoa, että käy sitten yksin baarissa, nyt ajattelee, että pääsisitte yhdessä menemään, edes sen kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin itselle tulee typerä olo...

ap

Vierailija
4/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppia mukaan, vaikka on kuinka hyvät välit...

Vierailija
5/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei kuulu perhelomalle.

Vierailija
6/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos reissuun lähtisi mukaan jompikumpi anoppi tai muu sukulainen. Vähänkö olisi ihanaa kun voisi joskus tehdä miehen kanssa jostain KAHDESTAAN!

Vierailija
7/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä,(varmasti ottaa lomalla) sillä on nyt joku teini aika menossa, enkä sitä jaksa, miten voin nätisti sanoa miehelle että mentäis ilman sitä??

ap

Vierailija
8/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun miehesi saa sinut ärtymään, älä yleistä.

Mun äitini ei tule mukaan perhelomalle. Eikä tullut häämatkalle. Eikä tule mihinkään muuallekaan. Ja minua vitutti tavattomasti, kun vaimoni vastasi äitilleen puhelimeen kesken seksin. Sai minut tuntemaan itseni todella huonoksi sillä saralla, ja turhaksi. Naiset ovat siis saman yhden kokemuksen yleistyksen logiikan mukaan täysiä törkimyksiä.

Oliko tuo miehesi ehdotus vai onko hän aloittanut oikein järjestelytkin, jotta anoppi saataisiin mukaan. Ja miten on, saako miehesi sinulta sitä huomiota, jota naisen kannattaisi miehelleen syytää?

Nätisti sanoa? Ei kai kunnon miehille tarvitse liverrellä. "Haluaisin että menemme ilman äitiäisi, koska...." On asiallinen ja kaunis ilmaus. Ei siihen tarvita mitään verukkeita, vihjauksia, sosiaalista peliä tai kiertoilmauksia.

Vierailija
9/9 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun miehesi saa sinut ärtymään, älä yleistä. Mun äitini ei tule mukaan perhelomalle. Eikä tullut häämatkalle. Eikä tule mihinkään muuallekaan. Ja minua vitutti tavattomasti, kun vaimoni vastasi äitilleen puhelimeen kesken seksin. Sai minut tuntemaan itseni todella huonoksi sillä saralla, ja turhaksi. Naiset ovat siis saman yhden kokemuksen yleistyksen logiikan mukaan täysiä törkimyksiä. Oliko tuo miehesi ehdotus vai onko hän aloittanut oikein järjestelytkin, jotta anoppi saataisiin mukaan. Ja miten on, saako miehesi sinulta sitä huomiota, jota naisen kannattaisi miehelleen syytää? Nätisti sanoa? Ei kai kunnon miehille tarvitse liverrellä. "Haluaisin että menemme ilman äitiäisi, koska...." On asiallinen ja kaunis ilmaus. Ei siihen tarvita mitään verukkeita, vihjauksia, sosiaalista peliä tai kiertoilmauksia.