Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maha ei kestä Obsidan-rautatabletteja, mitkä olisi paremmat?

Vierailija
23.04.2010 |

Olen vasta keskiraskaudessa ja syönyt viikon Obsidaneja kun Hb tippunut jo lähelle sataa. Vatsa on nyt aivan älyttömän kipeä, sekaisin jne. Todennäköisesti joudun vielä jossain vaiheessa tuplaamaan annoksen - apua!

Onko paremmin siedettyjä rautatabletteja? Noita kun mainostettiin juuri sellaisina. Ja aina ruuan yhteydessä olen ottanut, ei apua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vatsaystävällinen ja todella tehokas (itselläni nousi hb 95:sta 130:en kolmessa viikossa). Voi käyttää sekä raskauden että imetyksen aikana.

Saa ainakin luontaistuotekaupoista ja markettien luontaistuotehyllyistä.

Vierailija
2/8 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä hellempiä vatsalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi obsidan oli mullekin kaikista huonoin vaihtoehto. Parhaiten sopi Fexin-pore, vaikka kyllä siitäkin vatsa tuli kipeäksi.

Vierailija
4/8 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söin iljettävät määrät parsakaalia ja lihaa. Hemppa pysyi sietolukemissa ja synnytyksen jälkeen (2 päivää) oli jo paljon parempi.

Vierailija
5/8 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko tuo Krauterblutsaft reumapotilaille ja Oxikloriin-lääkityksen kanssa?

Minulla on selkärankareuma ja tuolloin Oxiklorin (sekä kortisoni) lääkkeenä, kun viimeksi otin Kräuterblutsaft-kuurin.

Vierailija
6/8 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin on vatsalle ystävällinen. Mulla se nestemäinen ei auttanut, mutta muuta vatsani ei kestänyt.

Nyt on jotain poretablettia ja sen pitäisi olla hyvä. Näin kertoi eräs henkilö. Itse en ole sitä kokeillut, kuin kuopuskin on jo 6v.

Vierailija
7/8 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa tyhjään mahaan runsaan veden kanssa. Syö vasta 1-2 H kuluttua. Auttaa joskus sietämään

Vierailija
8/8 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunnioituksella muista vastaajia kohtaan, mutta ap älä usko niitä, :) Suurin osa on ihan hölynpölyä. Tee niinkuin minä (jolle ihan koululääketieteen lääkäri) suositteli tätä valmistetta: http://www.apteekkikulma.fi/epages/YkkosApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/… Hyvästi KAIKKI huonot oireet ja tervetuloa hyvä HB! :D

On rautaa enemmän kuin siinä Kräuterblutsaftissa. Suosittelen siis todella lämpimästi, saa Sokoksen luontaistuotteesta edullisemmin kuin monesta muusta paikasta.